Besf of Unalomblog [Part I.]

Címkék: saját

2011.04.03. 15:09

Ahogy ígértem, ide is bedobálom a legjobb bejegyzések linkjeit. Az elsőt nem, mert az nem igazán "mélyértelmű" bejegyzés volt, csak facebookon megosztottam, mert... hát aki olvasta az tudja, aki meg nem annak mindegy. Gondolom. Node, itt vannak a linkek, az első 10.

Last Day Dream (ma is nagyon jó)
A mobiltelefon (hehehe, nosztalgia :) )
World Builder (ahogy a legelső, még mindig sírásközeli állapotba kerget a vége...)
Idézet (egyik legnehezebb időszakomból)
Mai ajánlat (mindig aktuális :) )
Hangyahíradó (egyik első agymenésem :) - ez van ha van időm történeteket kreálni egyes hétköznapi események hatására)
Idézet (a lezáráshoz... ami persze csak később történt meg végleg)
Miért is... (Juci kedvenc bejegyzése? :) )
Például (egy átvett bejegyzés, nem csak én váltottam egyetemet)
Elképzelések (egy aranyos tapasztalati cikk arról, mennyivel bonyolultabb az élet, mint gyerekként elképzeljük)

Hát ennyi, de majd még jön, mert ezzel csak az első pár hónapot foglaltam össze... Azért ezen az összefoglalón jól fog látszani, hogyan változott meg a blog kezdeti nyomasztóbb hangulata egyre inkább szórakoztató jellegűvé, Majd videobloggá (szerencsére nem én mondtam a marhaságaimat webcamba), majd... nem is tudom mivé, ami most is, nagyjából... persze ugyanez a hangulatváltozás volt jellemző rám is az elmúlt két évben. És lassan itt az ideje továbblépni...

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr972707321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása