Szintén a régi bejegyzéseket olvasgatva belefutottam a Ninjareflexes linkbe, ami már nem működik, ezért elindultam újat keresni, és találtam is. Itt olvastam a játékleírást, amit meg kell osztanom az összes (kb 3) olvasómmal:

játék leírása: ninja reflex: van önnek a ninja reflex? valamint a játék próbára teszi, hogy Ön ezt a szuper természetes képességét. A tárgyalás célja az, hogy tesztelje a reflexeket azáltal, hogy a ninja lő nyíl van. amint a ninja felmenti az orr kattintson az egér gombját. Ha elég gyorsan lehet csak elkapni a nyíl! hány nyilak segítségével felveheted a ninja egyre közelebb és közelebb.
ellenőrzések / utasítások: kattintson az egér gombot, miután a ninja lő rád.

Ez már ciki...

egyébként itt a link.

Ma 234 ms volt a legjobb reflexem...

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr732707206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pitero 2011.03.04. 11:26:04

Hali!

Nézd meg a Top listát!

Átvettem a vezetést! Persze csak a heti és havi szinten... 221ezer ponttal. De a legjobbak közé az all közül nem sikerült bejutni...

El lehet vele szórakozni. Persze hamar ráun az ember. De a szabályzat valami fenomenális!

Király :-)

saakos 2011.03.04. 11:40:10

Most egyetemi zajban tapipaddal toltam egy silver medalt (211150, a tiéd kereken egy tízessel több) majd még otthon megpróbálom újra :)

Pitero 2011.03.09. 20:42:42

Zsírkirály!

Hogy mennyi időt el lehet szórakozni az ilyenekkel!:D No de most nincs időm rá, holnap vasbeton ogy... kemény 15 pontért megy a küzdelem. Egy olyan tárgyból, ahol a max pont 240. Yeah!

No további jó szórakozást és jó reflexeket!
Aloha!
süti beállítások módosítása