Ez most nem youtube. Filmbuzin találtam ezt a kis klipshow-t, és hát most ezt így engedelmükkel úgy ahogy van elcsórtam, mert engem megfogott, nemtom ti hogy vagytok vele...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr281122054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pitero 2009.05.16. 00:50:41

Frankó film!
Kár, hogy a fele már csak felirat, de így is kiru 8-]

saakos 2009.05.16. 01:34:50

nem véletlenül a 48 másodpercet hangsúlyoztam ki a címben. Ha megnézed, a vidi hosszabb :P

milu89 2011.03.03. 18:58:48

Nekem is nagyon tetszik, tényleg durva, h egy életet ilyen tömören mutattak be...
süti beállítások módosítása