Elképzelések

Címkék: iromány

2009.06.10. 01:53

Kiskoromban így gondoltam:

Bácsi 1 (TESCO): - Figyelj, építs nekem egy áruházat!
Bácsi 2 (Kivitelező): - Jólvan nem bánom.

És kész a TESCO.

Kicsit később már így:

Tesco: - Figyelj, építs nekem egy áruházat!
Kivitelező: - Rendben, szólok a tervezőnek.

És a tervező tervez, a kivitelező kivitelez, és kész a TESCO.

Mára pedig tudatosult bennem, hogy a világban semmi nem ilyen egyszerű. Röviden összefoglalva, a Balatonfüredi TESCO építéséről:

Tesco -> Beruházó: Építs egy épületet, ahol nekem áruházam lesz.
Tesco -> Óbuda-újlak: Ellenőrizzétek, hogy nem terveznek-e hülyeséget, vagy fölöslegesen valamit.
Beruházó -> Közvetítő: Szervezd meg nekem az arcokat, akik megoldják a problémát, én adom a zs-t egyelőre.
Közvetítő -> Market: Szervezzétek meg hogy legyenek tervek, meg építőanyag, meg munkagépek, meg minden ami kell.
Market -> Konstruma: Tervezzetek egy épületet egy TESCO-nak.
Market -> Önkormányzat: Építenénk egy TESCO-t, lehet-e.
Market -> Cég #1.: Kellenek munkagépek.
Market -> Cég #2.: Kellenek mobil irodák (konténerek).
Market -> Cég #3.: Kell WC.
Market -> Cég #4.: Kell építőanyag.
Konstruma -> Alvállalkozók: Tervezzétek meg egy kétszintes TESCO külsejét, belsejét, gépészetét, parkolóját, iroda-részét, korzóját, étterem részét, behajtóját, a közvilágítás módosításait, a térvilágítást, meg amit még kihagytam és kell hozzá.

Magyarázat:
Óbuda-Újlak: Egy tervezőcég
Konstruma: Egy tervezőcég
Market: A kivitelező
A közvetítő aki összefog mindent, az alvállalkozók akik "elvégzik" a papírmunkát, a Cég#...-ek különböző cégek, a TESCO-t meg talán senkinek nem kell bemutatnom...
 

És nekem ebben a káoszban kell jegyzőkönyvet vezetnem... most hulla vagyok, de majd holnap (vagy reggel?) jön egy post az élményekről. nem volt sok, de azért összefoglalom majd...

Nem olyan egyszerű ez a világ, mint azt gyerekként elképzeltük...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr931175905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kizumaci 2009.06.15. 13:25:55

Ilyenkor nem akarok felnőni....

saakos 2009.06.15. 13:56:35

:) Én mondtam hogy most következnek a legszebb éveid... már majdnem felnőtt, de még nem vagy (olyan szinten) önmagadért (és családodért) felelős... imádtam. Még most sem rossz, de a legjobb évek akkoris mögöttem vannak (meg még azért pár évig előttem is, csak ez már másképpen lesz jó)

Kizumaci 2009.06.15. 16:27:04

Ezt csöpögtettük végig tegnap is... Nem hiszem, hogy örömteli évek elé nézek.

saakos 2009.06.15. 16:55:29

Ezt biz... úgy hogy nem ismétlem meg magam...
süti beállítások módosítása