Kocka 2. - Hypercube

Címkék: vélemény film saját élmény

2010.04.30. 10:51

Este még unalmamban megnéztem a Kocka 2. részét is (tudom, miért nem fekszem le időben, pedig nem is feküdtem későn, fél 1 volt még csak mire vége lett). Na ez az a film, amit akárhányszor nézhetek, soha nem fogom jobban megérteni, ugyanakkor szerintem nem rossz film, pont attól, mert olyan... nem is tudom, hogy fogalmazzak, zavaros. Értékelésem mondjuk olyan 6/10, mert ezért ennél sokkal jobb filmek is vannak, de azért jópofa... aki még nem látta, az az első résszel kezdje :)

 

 

ps.: Aki látta a szememről készült fényképet és azt mondja hogy ilyen nincs, az nézze meg az első kocka elejét. Azzal kezdődik a bemutató is, szóval bedobom azt is ide. Képet lopni lusta vagyok. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr821963874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_@_/ 2010.05.03. 11:34:46

Azt hiszem újra kockulnom kéne, alig emlékszem már rá... egyébiránt,mért nem jelenik meg a képem, ha töltöttem fel?! Hm...

saakos 2010.05.03. 20:22:37

Talán nem megfelelő a formátum, nemtom...
süti beállítások módosítása