Tehát ahogy ígértem, a mai naptól kezdve egy héten keresztül (azaz szombatig) szépen elolvashatjátok, mi is történt két héttel korábban. Biztos vannak dolgok amit kihagytam, ugyanis ha mindent részletesen ki szeretnék fejteni, akkor abból egy egész könyvet lehetne írni, valamint fenntartom, hogy nem szeretnék senkit megbántani azzal amit írtam, mert összességében (az engem sújtó balszerencsesorozatot leszámítva) szerintem remek élmény és kikapcsolódás volt a vizsgaidőszak nehézségei után. Másoknak meg a felvételi nehézségei után.

Node, akkor nézzük a 0. Napot!

A 0. nap arról szólt, hogy mindannyian egy helyre gyűljünk, és másnap együtt kezdhessük a mókát. Sajnos nem sikerült zökkenőmentesen a gyülekezés, az én vonatom közel fél órát késett és Donnával is megcsúsztunk a pakolással, majd kettőnk kerékpározós tempója is elmaradt a tervezettől, így összességében közel 2 órás késéssel érkeztünk Almádiba, de ekkor még minden rendben volt. A másik csapat kevesebbet késett ugyan, viszont nekik a leszállással gyűlt meg a bajuk. Este lepakoltunk, és az előzetes várakozásokkal ellentétben, nem sátrakban, hanem bent a házban alhattunk el. Nekiálltunk a vacsorakészítésnek rövid vásárolgatás után, a terv szerint szabad tűzön, parázs alatt, párolt krumpli, répa, hagyma és virsli lett volna terítéken. Megjegyezném, hogy ekkor nagyon kimerült voltam és fájt a fejem, szóval hosszas nyafogás után elhatároztam, hogy ezúttal nem leszek az események középpontjában, és a szobában maradtam pihenni, amíg páran kint a vacsorával foglalkoztak.

Pár órával később már sokkal jobban éreztem magam, igaz a fejfájásom nem múlt el teljesen… közben kiderült, hogy odakint nem mennek túl jól a dolgok, és a tűzből inkább széndarabok, mintsem frissen gőzölgő finom falatok kerülnek elő, ezért inkább a benti, sütőben való sütést választották a többiek a maradék csomagokkal. A párosítás így sem volt jó, mert a virsli sokkal hamarabb elkészült, mint a többi alkatrész. A végeredmény így finom sült virsli, finom sülthagyma, párolt-nyers répa (ami tök jó volt szerintem), és kissé nyers krumpli (ami annyira nem) lett, de azért mindenki jóllakott, és mentünk aludni. Este nagyon meleg volt, egyáltalán nem tudtam elaludni, izzadtam, ráadásul kettő összetolt ágyon aludtam Donna és Bálint között középen, ami a kényelmet tovább rontotta, így mondhatjuk, hogy elég kellemetlen volt az éjszakám.

Akkor még nem tudtam, hogy ezen a túrán ez lesz a legkisebb bajom…

- folytatása következik -

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr832153119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása