F1 jegyárak - Magyar nagydíj

Címkék: vélemény saját

2010.06.24. 11:28

Néha leesik az állam... tudtam én, hogy a Forma 1 nem kispáylás játék, de azért ennyire soha nem gondoltam bele.

Puszta érdeklődésből belenéztem a magyar nagydíj jegyáraiba, és elképedtem. Sajnos azt nem tudom szépen leírni, hogy melyik jegy hova szól, de akit érdekel, itt megnézegetheti...

A legdrágább - Schumacher tribün és Gold tribün - jegy €480, ami átszámítva 135.000 Ft... Horribilis összeg egy futamért, szerintem. A legolcsóbb jegy a gyerekeknek kiadott állójegy 20.000 Ft, a felnőtt állóhely 33.500 Ft...

Az ülőhelyek a különböző tribünökön 65.000 Ft-nál kezdődnek, ezek a legolcsóbb jegyek az idei futamra már mind elkeltek. Természetesen bevásárolhatjuk magunkat a Paddock klubba is, ezesetben 823.000 Ftot, €2925-t kell kipengetünk.

Persze ezek a teljes hétvégére vonatkozó jegyárak, ha valaki csak be szeretne nézni hogy lásson élőben F1-es autót és hallja a hangját (mint pl én is), akkor az bemehet egy állóhelyre pénteken, ha már nem gyerek, akkor ezért 10.000 Ft-ot kell fizetnie. Gyereknek csak 7.500 Ft...

Azt hiszem, még mindig nem az én pénztárcámnak találták ezt ki... maradok a tv-s közvetítéseknél, az ingyen van, leszámítva az áramfogyasztást, meg a kábeltv díját, utóbbit egyébként még meg is lehetne spórolni...

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr872106079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása