Miért...??

Címkék: saját

2010.02.18. 18:33

Miért vagyok én első találkozásra mindenkinek unszimpi? Miért gondolják hogy nagyképű vagyok?

Kommentben várom az ötleteket, hátha tudok magamon változtatni...

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr521771207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kizumaci 2010.02.18. 19:54:14

Nem értem... Tán nyomban közlik veled negatív véleményüket? Azon kívül, hogy látod a viselkedésükön, nem vagy szimpatikus a számukra, honnan veszed, hogy pont a nagyképű jelzővel illetnek? És mi az, hogy mindenki? Én például nem hogy első találkozáskor, de később sem gondoltam rólad ilyesmit.

saakos 2010.02.18. 20:53:39

Te más vagy, veled sokat beszéltünk msnen... amikor először találkoztunk, már nem mint teljesen új embert ismertél meg.

És, nem egyből mondják el, de már... nem tudok számot mondani, de legalább 5 különböző embertől hallottam vissza, hogy elsőre nagyképűnek, meg unszimpatikusnak tűntem, és csak miután jobban megismert, jött rá hogy tévedett... és nem tudom, miért váltom ki ezt az emberekből...

saakos 2010.02.18. 20:55:42

mármint pontos számot...

PBalint90 2010.02.18. 21:14:00

Nem tűntél nagyképűnek. Részemről csak egy összességében negatív/fura figura szerepében tetszelegtél. Itt nem úgy értem, hogy csak negatív, hanem, hogy inkább az dominált. De nálam rengetegszer (szinte gyakrabban, mint az ellenkezője) fordul elő az, hogy vkit/vmit nem szívlelek a kezdetekben, vagy az első benyomásom rossz róla vagy nem kedvelem eleinte (vagy a felsoroltak együtt), majd viszonylag rövid idő (pár másodperctől 1-2 hétig terjed az időintervallum) a későbbiekben megkedvelek, sőt, kitüntetett helyet foglal el az életemben. Nálad ez kb. 2-3 napig tartott. Szóval nagyképűnek nem tűntél, az meg, hogy negatív volt az első benyomásom, hát furán hangzik, de az az én esetemben jó jel (na ezt is ki lehetne elemezni:D).

Pitero 2010.02.19. 18:21:22

Én nem emlékszem az első találkozásra. Sajnálom. De nem hiszem, hogy unszimpatikus lettél volna.

Kizumaci 2010.02.19. 21:17:30

Hát... nem is tudom. Azért az első találkozáskor... öm... na. :D Látszott az arcodon, és a tekintetedben is, hogy magabiztos vagy. Talán kicsit zavarban voltál, de ez nem látszot. Fuha, ezt nehéz elmagyarázni. Szóval lerítt rólad, hogy tisztában vagy a saját adottságaiddal. Simán kezeltél minden szituációt, az egész személyiséged, a viselkedésed is olyan szilárd volt, nem látszott rajtad sem a tétovázás, sem a zavar jele. Szerintem ez nem nagyképűség, csupán csak egészséges önbizalom.

saakos 2010.02.20. 20:16:05

@PBalint90: Igaz, te voltál a bejegyzést kiváltó személy, de nem te vagy az egyetlen, akiről szól :) Neveket nem mondok :)

@Pitero: Ne sajnáld. Egyébként én is szoktam tévesen megítélni embereket, pl amikor odamentem gimibe 5.-ben, akkor 2 gyerek volt, aki nem volt szimpi: a Juhász, és te. Egyiktekről hamar kiderült hogy tökjóarc, és azóta is tartom vele a kapcsolatot, a másik meg elkallódott (és valami építészmérnöknek tanul, haha, na jó, csak vicc volt :D)

@Kizumaci: Az egy kivételes alkalom volt... magabiztosság? Talán, de nem ez a jellemző. Azért akkor már én is tudtam rólad egyet s mást, és megvoltak a saját kis céljaim ;)

saakos 2010.02.22. 00:19:32

Miért lennék az? :)

Kizumaci 2010.02.22. 00:20:44

Előre eltervezted, hogyan veszel majd le a lábamról? :P

saakos 2010.02.22. 00:25:38

nem, nem terveztem el, csak tudtam, hogy azt szeretném elérni :)

saakos 2010.02.22. 00:28:16

;)

mivan, chatelünk? :D

saakos 2010.02.22. 00:41:28

Akkor ideje befejezni :)

ruhacsipesz · http://ruhacsipesz.blog.hu/ 2010.03.08. 20:56:17

Unszimpatikus? Első benyomásra? Másodikra is ;) :P :D

saakos 2010.03.09. 20:35:30

Az a baj, hogy a poszt lényegét nem fogtad, azaz hogy "Miért?", illetve én építő jellegű hozzászólásokat, ötleteket vártam, szal... :)

_@_/ 2010.03.12. 18:02:38

A "mért ne lennél?" kérdést lehagytam az elejéről,bocsi:D Egyébként meg ami az építő jellegű kritikát illeti, azt hiszem ezt a témát már egyszer körbe jártuk még régebben, de ha többek közt az én véleményem is érdekel (másodjára, vagy jobban átgondolva), majd még szóba hozhatjuk:) Na nem itt, még a végén valaki lenézi a trükköket és hiperszimpatikus lesz:)

saakos 2010.03.13. 01:43:09

márminthogy "Miért ne lennék Unszimpatikus?" :) Amúgy nem emlékszem hogy megbeszéltük, de mindegy is végülis...

És döntsd el, hogy ruhacsipesz, vagy csiga :D

_@_/ 2010.03.13. 21:38:47

A csigával akartam belépni, csak összekevertem az e-mail címeimet, a jelszó meg ugyanaz volt... :D
süti beállítások módosítása