bash:HU

Címkék: internet poén élmény

2009.08.06. 14:08

koci: mentünk Mérára bulizni
elkezdtünk apsintozni meg ilyenek, aztán a buli végén elindultam haza (alig 15-17 km)
már gyalogoltam majdnem egy órája mikor látom hogy mögöttem jön egy kocsi szép lassan. mondom dőőzs stoppolok.
kirakom a kezem, kocsi megáll, rendőrbácsi ott pislog benne
nah gyönyörű zárása a bulinak
azt mondja közúti ellenőrzés
mondom gyalog vagyok mit akar ellenőrzni?
nézek a cipőmre...mondom a nyomás rendben
gyorsan felfogtam hogy mit mondtam...baszki ezek megbasznak mindjárt.
a rendőr röhög
hűű gec ezt bemákoltam
aztán mondja hogy papirokat mutassak
nah az se volt semmi hadművelet mire megtaláltam.
kérdezi alkoholt fogyasztottam?
nem birtam megszólalni a röhögéstől
aztán a másik rendőr mondta neki hogy ez elég hülye kérdés volt ...
azt mondja szálljak be
beszállok nagynehezen
mondom egy diákot kérek Fügedig
szakadnak a röhögéstől
aztán közbe osztottam őket ezerrel
mentünk 70-80 körül erre átment előttünk valami erre kb satufék...
eee ájj má meg sanyikám...inkább gyaloglok...több esélyem van életbenmaradni mint ezen a szekéren...
meg ilyen faszságokat végig
de csak röhögtek
meg hogy mit ittam...
mondom még vagy 2 ilyen fékezős manőver és kiderül
aztán anyumnak is volt egy lesápadt feje mikor két rendőr próbál kiszedni a rendőrkocsiból a ház előtt

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr981292664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juci.86 2009.08.06. 15:06:46

Hát ez halálos volt! :D Kurva jó, mekkora jófejek voltam már a rendőrök is, hogy vették a lapot! :D

saakos 2009.08.06. 16:18:22

Igen, én is dőltem... érdemes olvasni a bash-t. :)
süti beállítások módosítása