Futottam...

Címkék: saját élmény

2009.06.19. 19:20

Bizony. Mire nem vetemedek. Az egész csak poénnak indult, hogy csináljak valamit. Először mentem egy kört bringával, hogy lemérjem, milyen hosszú a táv (Pacsirta - Csalogány - Kócsag - ... Mianegyedk?). kiderült hogy közel 750 m (picit több). Na mondom király, akkor fussunk. Futottam egy kört, és a végén úgy éreztem h most abba kell hagynom, különben kiköpöm a tüdőm.

Persze ettől ideges lettem, mert mi az h nem tudok egy kilométert se lefutni, azért ez gáz, szóval úgy döntöttem nem állok meg.Annyira nem, hogy sikerült még rápakolni 3 kört. Pihi nélkül. Ahhoz képest h kb 5 éve futottam utoljára, nem is rossz ez a 3 km. Majd még gyúrunk, és 10ig fejlesztjük (legközelebb viszek valami zenét). Meg aztán gyúrok időre is. Az a vicces, hogy itt a végén még legalább egy kört rá tudtam volna tenni, de lehet hogy akkor én is úgy járok mint Kizu, és holnap alig tudok lábra állni, így nem erőltettem. Kezdetnek megteszi... majd egy hónap múlva :)

Persze csak ha nem lustulok el... mert lelkesedés most van, de mi lesz holnap?

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr341195941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kizumaci 2009.06.23. 23:22:43

No, lassan már versengeni fogunk egymással? :P De... futottál egyáltalán azóta? :)

saakos 2009.06.24. 21:34:06

annyira nem vagyok megszállott, hogy zuhogó esőben fussak :D

Ma meg inkább kihagytam :D
süti beállítások módosítása