Budapesti összefoglaló

Címkék: saját élmény szumma

2009.06.05. 00:09

Hát igen. Pesten voltam. Nem vagyok anyagias, de nem vót ócsó (Felnőtt jegy 2780 Ft). De jól éreztem magam többnyire, úgyhogy nem mondom, hogy nem érte meg. Persze ki lenne maradéktalanul boldog... de kezdjük az elején.

Több dolgot is intézni akartam Pesten, összefutni ismerősökkel, Karimát rendezni, meg hát ugye a "fő attrakció", a 2 éves kapcsolatomat lezárni. Az egész úgy indult, hogy kedden felmentem a délutáni busszal... Pietro (Pitero :P) kijött elém a Népligetbe, hozott nekem BKV bérletet, hogy ne kelljen jegyet vennem, aztán visszamentünk hozzájuk. Tök jó kolija van, meghitt, kétszemélyes szoba, gyömbér-narancs fal, cuki polcok, szóval, tényleg király. Lepakoltuk a cuccost és irány a bót néminemű alkoholos folyadékért. Otthon volt már vodka, egy sör meg egy üveg bor, és mi beszereztünk még egy üveg bort, meg 5 sört, valamint narancsot... Aztán nekiálltunk, beszélgettünk, meg iddogáltunk, én is updatelve lettem hogy mi volt vele az elmúlt egy évben, meg én is elmondtam, mi volt velem mostanában... szóval jó volt, de estére (hajnalra) úgy kiütöttük magunkat hogy ihajj... ráadásul ő ma szigorlatozott Sziltanból (remélem jó lett!), úgyhogy mégegyszer elnézést kell kérnem amiért elvettem egy estéjét.

Másnap délutánra ugye a tali volt betervezve Renivel. Ez meg is történt, visszakaptam a könyveimet meg füzeteimet, bár egy picit rövidebb lett, mint szerettem volna...

Utána meg maradt az msn, nagyon jót beszélgettem Kizuval... Zuzsi meg Réka piszkáltak h menjek lángosozni meg inni utána, de csak éjfél után voltam hajlandó felmenni hozzájuk, utána viszont egész jó bulit csaptunk az 5 lánnyal meg még hozzánk csapódott 2 srác... szólt a zene, videoklipek, és csak fogyott a vödör szép lassan.

A vödör receptje:

1 db felmosóvödör
x-szer 2 db szívószál, ahol x a fogyasztók száma
5 dl vodka
7 dl pezsgő
20 dl energiaital
1 db citrom

Lehetőleg ne egy használt felmosóvödröt használjunk ilyen célra, mert lehetnek a dolognak kellemetlen mellékhatásai. A szívószálakat kettesével összeillesztjük, hogy leérjenek a vödör aljáig. Ha nem akarunk azzal szenvedni, hogy belevegőznek, egy kis celluxal össze lehet szépen ragasztani, ha ügyesek vagyunk... A vodkát beöntjük a vödör aljára, majd óvatosan hozzáöntjük a pezsgőt, hogy lehetőleg ne habozzon el egyből. A két liter energiaital (noname, mert RedBullból belegebedsz, mire annyit összevásárolsz, árban) már csak hab a tortán, majd a citromot is megmossuk, és belekarikázzuk a vödörbe. Hűtve tálaljuk.

Egésségünkre!

Az estét tovább nem is részletezném, sok móka, kacagás, nem teljesen józan lányok... mi kell még? (Lenne pár ötletem, de egyrészt azokat inkább megtartom magamnak, másrészt meg ez így olyan jól hangzott...) Már világosodott, 5 is elmúlt mire lefeküdtünk aludni. Illetve én nem, mert úgy gondoltam, hogy minek aludjak, ha már úgyis világos van. Elkeztdem emgint smallvillet nézni, de 7 körül már egyszerűen nem bírtam, és úgy éreztem, hogy vagy csinálnom kell valamit ami aktív mozgás, vagy elmegyek aludni picit... inkább az utóbbit választottam, és aludtam 2 órát, ami alatt a gépet nem kapcsoltam ki (ez okozott egy kis félreértést msnen), majd visszaültem smallville-t nézni (ugyemilyenizgi?), majd benézett Juci és beszélgettünk picit, majd összepakoltam és busz haza.

Visszafelé azért úgy gondoltam, mint Kiss Ádám, kellő magabiztosság van, elhiszik, úgyhogy mindenféle hangremegés vagy idegeskedésnél a szokásos rövid mondattal szálltam fel a buszra ("Egy diákot kérek Marcaliig"), és ezzel spóroltam 1390 Ft-ot... amúgy meg az volt bennem, hha elkéri az igazolványz, akkor előveszem a személyit, kinyitom, meglepődve észreveszem h nincs itt a diákom, ránézek a sofőr bácsira nagy bociszemekkel, zt mondom neki hha muszáj akkor legyen teljes, megérdemlem amilyen felelőtlen vagyok, nem kellett volna otthon hagyni az igazolványt, és hátha megesik rajtam a szíve. Szerencsére nem kellett színészkednem... És most itthon vagyok.

Nem lett rövid... asszem nem húzom jobban szét képekkel a postot. (És ezért Zsuzsi és a szobatársai most hálásak, pedig genyó módon nem adták oda azokat a képeket amiket ők fotóztak... pedig én kértem szépen...)

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr281164611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pitero 2009.06.06. 00:36:54

Cső!

No, végre net! Örömmel olvastam a beszámolót, és főleg, örültem, h egy jót beszélgetünk éééés ittunk.

Szil szigorlat írásbeli megvan, kb épphogy 2-es, szóbeli hétfőre csúszott, de mindegy, mert úgyis megyek javítani, mert szerkezeti szakirányra jobb jegy kéne, meg különben is, frankón elszámolások miatt volt az egész, szóval összekapom magam és meglesz ez.

Grat, h olcsóbban összehoztad a hazautat:-)

Léééééééégy jó!
Csőőőőő!

saakos 2009.06.06. 00:42:52

Örültél? Mert ez számodra most derült ki? Mivan, sok volt a szósz, fiam? :D

Mindig jó vagyok :P :)

Pitero 2009.06.06. 14:05:32

Áááááááá!

Nem most esett le, hey!

Csak kifejeztem, h örültem... eeeeeeeeennyi!

No, inkább válaszolj msnen!:-)

Kizumaci 2009.06.06. 22:19:21

Pedig úgy megnézném a képeket!

esz, mint Szandi 2009.06.10. 15:09:58

"Tök jó kolija van, meghitt, kétszemélyes szoba, gyömbér-narancs fal, cuki polcok, szóval, tényleg király.".... grrrr:(:(
Költözhetek?:D

saakos 2009.06.11. 16:59:55

@esz, mint Szandi: Pitero, a hölgy téged kérdezett sztem, legalábbis én nem nyilatkozhatok a nevedben :P
süti beállítások módosítása