Unokatesóméknál

Címkék: saját

2010.02.18. 02:11

Két dolog fogalmazódott meg bennem: Unokahúgommal csak az utcán tudok összefutni, mert vagy ő megy el otthonról amikor én érkezem, vagy én indulok tőlük, amikor hazaér.

A másik: a 11-es busz mindig az orrom előtt megy el, kb 15-60 mp-s késéssel érkezem...

előbbi következtetés az elmúlt 3 alkalomból. utóbbi kb 10 alapján. Tényleg nem tudok úgy kijönni tőlük, hogy ne lássam a buszt elhzni a kereszteződésben (ami mellesleg körforgalom, de ez nem lényeges). Most is 10 mp-n múlott.

 

Ehh.

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr621767980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_@_/ 2010.02.18. 16:17:54

Vagy indulj 10mp-el hamarabb, vagy 5perccel később :D
Gondolom,erre még nem jöttél eddig rá... :)
A Domival nem tudsz sose találkozni normálisan,vagy a Biankával?:D Mert utóbbi neccesebb,ha még mindig a korrepetálás miatt jársz oda... :) Nem lehet túl hatékony a dolog.

saakos 2010.02.18. 18:27:03

Nem akarok kioktató lenni, de :) :

Mihez képest induljak korábban vagy később? Ha legközelebb azt mondom, hogy na, most indulnék, akkor még várok 5 percet, akkor tuti hogy úgy fog elmenni az orrom előtt a busz... az elmúlt másfél évben kb 20szor voltam fenn náluk, ebből 18szor tuti hogy mindig az orrom elől ment el, ezen nem lehet változtatni, csak ha megtanulom a menetrendet, ahhoz meg lusta vagyok. Ez van :)

A másik: "Unokahúgommal csak az utcán tudok összefutni..." Azért a Domi-t nem szoktam unokahúgomnak nevezni :D És már nem járok korrepetálni a Biát őőő... másfél éve asszem, csak fél évig jártam. Csak most is beszéltük hogy jó lenne összefutni, erre pont nem volt otthon amikor ott voltam. Na majd legközelebb... úgyis megkaptam, hogy keveset járok arra...
süti beállítások módosítása