Lost

Címkék: vélemény videó

2010.02.01. 10:53

Én most jöttem rá, hogy tényleg látni akarom az utolsó évadot... ha csak a fele kérdést megválaszolják, akkor már boldog leszek. Aztán talán dara az elejétől... egy pár év múlva.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr861719049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

milu89 2010.02.01. 16:31:44

Már én is várom, biztos ebben az évadban is lesz jó néhány váratlan fordulat. Pont ma néztem meg a 0. részt, hogy felfrissítsem a memóriám, és rá kellett jönnöm, hogy szűk egy év alatt sokat felejtettem :)

Kizumaci 2010.02.01. 16:41:51

Hát én már rég le vagyok maradva... Nagyon is. Ott tartok, hogy jött értük a mentőcsapat, vagy mi. Már nem is emlékszem rá. xD Pfú, pedig hogy imádtam, egy részt se hagytam ki.

saakos 2010.02.02. 15:30:56

Szerintem nem az a "hűdenagyonjó" sorozat, pl a 24-et sokkal jobban szeretem, de azért vannak benne izgalmas pillanatok, és mostmár nagyon kíváncsian várom a végkifejletet, hogy hogyan tudják ezt a nagy katyvaszt összeolvasztani egy emészthető magyarázattal... mikor is van a premier?

HÁT PERSZE HOGY MA!!

_@_/ 2010.02.03. 00:39:26

Semmi sem fog kiderülni az utolsó utolsó utolsó évadból (meg a filmekből,amiket megpróbálnak jó pénzért értékesíteni a mozikban)...mert ez egy ilyen jegesmacis-szigetes lehetetlen sztori...
És az Így jártam anyátokkal jobb mint a huszonnégy...:P
süti beállítások módosítása