Showder Klub

Címkék: vélemény saját

2009.11.17. 20:02

Hát, ilyen hullámzó színvonalú műsort rég láttam. De főleg 1-2 ember teljesítménye hullámzik nagyon.

A múlt heti részt gyengének tartottam, alig mosolyodtam el rajta egyszer-kétszer, pedig nekem nem magas a humorküszöböm, és alapból bejön a stand-up, mint műfaj. De valahogy az egy héttel ezelőtti poénok nem nagyon jöttek át, ezért is hagytam a mai egyszerűen nézhető (nem kell hozzá külön feliratot vadászni) sorozataim közül (Fringe, Stargate Universe volt előtte) a végére a sk-ot, mert nem vártam hogy jó lesz. Kellemesen csalódtam.

Dombóváriért nem rajongok, de tűrhető volt, Kőhalmi hatalmas arc, mint mindig. És utána jött a meglepetés. Somogyi, aki az ELTÉs gólyabálon szerintem (és a közönség többi része szerint is, a reakcióból ítélve) elég gyengus volt - bár hangutánozni kétségtelenül tud, csak egyszerűen nem volt vicces -, most egy jól nézhető műsort dobott össze, bár még mindig azt mondom, hogy ez éppenhogy elég. Azért a többi poén még mindig jobban üt, amit nem a hangutánzás próbál eladni...

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr551532670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása