Hm

Címkék: saját

2009.11.08. 15:18

Oldalra pillantottam a blog naptárába és meglepetten tapasztaltam, hogy ma, 8.-a van, és hétfő... basszus, nem mentem be csillagászatra! Fuck!

Vagy mégse?

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr461509197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kisfefe 2009.11.08. 16:35:43

A hét napjait nem tudod úgy megcsinálni, hogy Vasárnaptól induljon és Szombaton érjen véget? Csak mert az angolok, vagy amerikaiak úgy írják és azért van az eltérés, de gondolom, ezt te is tudod! :-)

saakos 2009.11.08. 16:46:20

Nem én állítom be. És ha visszalapozol, eddig jól működött (igaz egyszer már volt asszem talán augusztusban, lusta vagyok visszamenni most kommentelés közben, hogy csak 30 nap volt és egy nap kimaradt), most egyszerűen kihagyta a vasárnapot, az előző hó végén ott van a szünet, innen meg eltűnt, szóval kihagyták a múlt hét vasárnapot...

saakos 2009.11.08. 16:47:16

@saakos: jah, megnéztem, augusztus.

a blog.hu sokadik hibája...
süti beállítások módosítása