Kiegészítés

Címkék: saját élmény

2009.10.07. 00:30

Most így az előző vonatos vidiről jutott eszembe, meg hogy nekiálltam picit ilyen majndem videókat nézni (van pár kemény9, hogy a lovardás összefoglalóban nem is írtam a mai élményemet, miszerint a 6os villamos amivel a móricz felé mentünk Hajnival meg Bálinttal, majdnem elötött egy nénit, aki még át akart szaladni a viollamos előtt gyorsan a peronra, hogy felszálhasson, és elesett a sínen. Régen volt részem már ilyen vészfékezésben villamoson, de akkor szerencsére megtanultam, hogy a villamos eleje felé mindig támosszon valami, ha lehet, úgyhogy én különösebb probléma nélkül megúsztam, de a többi ácsorgóbónl a villamos elején kb 5en dőltek egymásra, hátrafelé nem néztam, Bálint meg Hajni hajába kapaszkodott, szóval Hajnit se irigylem. Mindenesetre a lényeg az, hogy a mammert el sem ötötték, és szívrohamot se kapott... máskor lehet hogy elsétál az 500 m-rel arrébb lévő végállomásig, vagy vár 5 percet a következő villamosig, és nem fog tohangálni a síneken, ha már jön a szerelvény...

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr111433133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása