South Park - Idézet

Címkék: idézet

2009.06.12. 22:27

Chef: ...én mondom nektek, a drog rossz dolog.
Kyle: Tudjuk, tudjuk, mindenki ezt hajtogatja!
Chef: Vili! Azt is tudjátok, miért rossz?
Kyle: Mert függőséget okozó álmegoldás adott problémára, megfertőzi a testet és a lelket, és az okozott kár túlmutat az előnyökön.
Chef: És van fogalmatok róla, hogy ez mit jelent?
Kyle: Nincs.

...

Chef: Nos hát, csak annyit mondok a drogokról, hogy tartsátok távol tőlük magatokat. Mindennek megvan a maga helye és ideje, és ez az egyetem...


Nekem ez miért maradt ki eddig az életemből? Már nem a drog, hanem a SP... vannak fárasztó részei, de helyenhént nagyon nagy...

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr711181883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Z0Ł1 2009.06.14. 17:15:17

NEM néztél eddig SP-t ?!
Szégyelld magad! Alapmű!!

Ez a párbeszéd a séf és a "kispöcsök" között pedig már egyfajta szállóigévé vált kúltúrkörökben szerintem :)

saakos 2009.06.14. 17:29:22

Hát ja, eddig kimaradt... most pótolom ezerrel, amikor van rá lehetőségem :)

Kizumaci 2009.06.15. 15:05:09

Én nem is tervezem, hogy nézni fogom...
süti beállítások módosítása