Hm... szegény blog

Címkék: vélemény saját

2010.01.26. 14:12

Mert ugye hanyagolva van. Mert ugye vizsgaidőszak, meg senki nem jelez vissza kommentek formájában hogy olvasná, és így elmegy az ember kedve tőle, mert hogy minek is gépelek itt, amikor akit érdekel mi van velem, annak úgyis elmondom msn-en ha rákérdez vagy szóbajön, itt meg rám se bagózig senki. Persze azt látom, hogy van látogatás, de azt nem tudom, hogy véletlenül idetévedt emberkékről van-e szó, vagy valaki tényleg el is olvassa amit körmölök... Tudom hogy regelni kell meg macera, na de kérlek...

Egyébként úgy látom, ez a kihalás nem csak engem fenyeget... ott van pl Zoli blogja (remainder blog), arra sem született egy bejegyzés sem tavaly augusztus 22 óta. Ennél még azért jobb vagyok... vagy pl Nóra sem nagyon aktívkodik a sajátján... megjegyzem ezen sem :(

Pietro meg hát szégyen, mondhatom :D Kiszenvedtél egy bejegyzést, aztán azóta semmi... pedig ígérted... de gondolom te is úgy vagy vele mint én... vagy nincs kedved írni, vagy ha lenne, akkor időd nincs, vagy egyszerűen nem jutsz el odáig. Mert én is sokszor akarok írni, és a buszon gondolkozom rajta, hogy na, majd ha hazamegyek, akkor ezt felírom a blogra. Aztán hazaérek, leülök a gép elé, de a blogig már nem jutok el, mert valahol útközben mindig elakadok. És 2-3 nap távlatból pedig már nincs hozzá affinitásom részletesen írni élményekről, amik már nem is frissek... és így az ilyen elmarad.

Egyébként mostanában eléggé lehangolt vagyok... nem szeretem a telet, hideg van, tanulni kell, vizsgák, satöbbi. Tegnap tudtam meghogy meghúztak földtanból, szóval csütörtökön megint vizsga, és most is csak azért blogolok, hogy egy picit kiszabadulhassak az unalmasnál unalmasabb rétegtani ábrák közül, hogy valami mást is csináljak. Este megint irány pest, majd lehet a vonaton tanulni. Ki kéne már mozdulni... remélem a hétvégi sopron feldob majd egy picit... bár valószínűleg csak időleges lesz, hiszen a nagy problémám nem oldja meg, és emellett továbbra is hideg marad, továbbra is tanulni kell, csak a vizsgaidőpontok fogynak el... na majd fél év múlva... de akkor már legalább nem lesz hideg, juhú!

A bejegyzésírásról még ennyit, hogy anno pl akartam írni a BKV-sztrájkol élményeimról... de aztán abból se lett semmi. De aki ott volt az úgyis tudja milyen, aki nem, az meg nem nagyon tudja elkézelni, szóval ebbe mostmár nem megyek bele. Még megeresztek egy videós bejegyzést, aztán nem tudom... megyek vissza tanulni.... juhú... (a vonatsínre kötözött ember mosolya nem mindig őszinte...)

És plíííz, ha elolvastok egy bejegyzést, és van még egy percetek, írjatok egy rövidke kommentet, hogy "Ja, én is így vagyok vele", vagy "Nekem az a véleményem hogy..." Vagy akármi... mert tök jó az ilyet olvasni, és melegséggel tölt el, hogy háhá, legalább elolvasta amit írtam...

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr911703542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kisfefe 2010.01.26. 21:35:15

Hétvégén nem kocsonyaparti lesz nálatok? :S

saakos 2010.01.26. 21:46:30

De, az lesz, viszont unfortunatelly nem leszek otthon... bocsi srácok (mármint tőled is meg Ákostól is), de mostanra lett szervezve a csapatépítő tréningem Sopronba amit nem szívesen hagynék ki... majd összefutunk legközelebb :(

Kisfefe 2010.01.27. 12:36:11

No para. Viszont ez esetben asszem h én is kihagyom, mert a kocsonyát amúgy sem szeretem. Legalább több jut annak, aki szereti. :)

Kizumaci 2010.01.27. 15:11:35

Én fel szoktam járni a blogra, és ugye nem idetévedő vagyok, hanem rendszeres látogató. Szóval olvasom a bejegyzéseket. Nagy ritkán van elmaradásom, ezt te is tudod, de azokat is mind be szoktam pótolni. Bocsi, ha nem nagyon kommentelek, csak... Lehet csak én vagyok olyan hülye, de nem mindig sikerül hozzászólásokat szülnöm.

Az én blogomról meg már ne is beszéljünk, régen meghalt, nem hiszem, hogy képes leszek feléleszteni, és elég volt a próbálkozásokból, nekem ez nem megy. Ide majd megpróbálok egyszer-kétszer írni, csak sajna továbbra sincs miről. Ha meg van, akkor ugyanúgy járok, mint te: elmarad, és később meg már semmi kedve hozzá az embernek.

A másik meg az, hogy úgyis csak elkedvtelenít, hiszen mindig csak a blognak meséltem, nem nagyon olvasta senki, mert ugye nem érdekelt senkit, és aki olvasta, azok közül is jó néhányan úgy álltak hozzá, hogy ők márpedig nem komolnak, vagy jó, ha pár havonta felnéztek rá... A te oldalad látogatják, de mivel engem nem ismernek, ezért ugyan mit foglalkoznának a bejegyzéseimmel.

Most eszembe jutott az is, hogy múltkor küldtél valami meghívót, és akartam regisztrálni, csak volt valami gondom, és aztán meg sosem hoztam fel a témát, mert ha beszélgettünk, persze, hogy nem jutott eszembe...

Hjaj... Ennyi erővel írhattam volna egy válaszbejegyzést, de mivel haladni akarok, ezért ez most már így marad.

A másik meg: milyen csapatépítő tréning Sopronban? Én erről miért nem tudok? :(

Kizumaci 2010.01.27. 15:13:06

*dühöngve csapkodja az asztalt. most már tényleg soha többet nem fog sem bejegyzést, sem kommentet írni...*

saakos 2010.01.27. 15:41:42

@Kizumaci: Persze, nem is rád gondoltam, nem neked szól a bejegyzés. Azt meg megértem, milyen az amikor magadnak csinálod amit csinálsz, mert senkit nem érdekel, vagy csak néha. A Sopront meg nem mondtam? Hümm... pedig azt hittem... akkor majd ma kibeszéljük, ha leszel msnen.

*nem érti*

@Kisfefe: Szegény Ákos basszus, akkor egyedül lesz? Anyu amúgy azt mondta lesznek fasírtgolyók annak aki nem rajong a kocsonyáért...

Kisfefe 2010.01.27. 17:21:25

Egyedül semmi esetre sem lesz. A lányok majd elszórakoztatják, úgyis mindig piszkálják egymást az Ágnessel, biztosan nem fog unatkozni.

saakos 2010.01.27. 17:26:00

Én nem szólok bele, hisz nem leszek ott :D

_@_/ 2010.01.29. 22:45:48

Itt sem jobb a helyzet, a BKV sztrájk után visszajött a hideg, át tudom érezni a helyzeted... Jöhetne már rövid távon a latyak, hosszú távon a fa rügyezés!

Z0Ł1 2010.02.03. 00:01:58

R.I.P remainder blog
nincs miről írni, ha van, akkor meg nincs miért, vagy nincs kinek. Ez van.
Viszont ezt olvasom továbbra is :)

saakos 2010.02.03. 01:20:17

én is sűrűn érzem így, aztán kiderül, hogy azért van pár megszállott aki olvassa :)
süti beállítások módosítása