House

Címkék: poén

2010.06.04. 16:00

Megvan a kedvenc House-jelenetem...

Beteg: "Épp olyan hetero vagyok mint önök közül itt bárki!""
House: *néz, ráncolja a szemöldökét*
13: *háttérben húzza a száját, pofákat vág*

Aki nem héz House-t az nézzen, mert nagy poénok vannak benne, és közben kemény dráma, szóval szerintem az egyik legjobb sorozat :)

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr542056199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pitero 2010.06.08. 20:02:14

:-D

Ez melyik rész? Amikor a csávónak volt némi... múltja? :-] 6. évad?

Egyébként nekem a kedvencem a 4-5 évad... Nagyon ott van!

saakos 2010.06.08. 20:38:46

Jah, 6.évad, amikor a srác egy másik sráccal járt korábban

Kizumaci 2010.06.09. 14:24:28

Én nézném... Néztem is régen, de már ki tudja hol, elvesztem benne. A sorozatok nem nekem valók.
süti beállítások módosítása