Térdhajlatba lehet tetováltatni? << Menj be a szalonba, és kérdezd meg, ha nem csinálják meg akkor nem...


Mit mondasz, amikor nem tudsz leszállni a buszról/villamosról, mert elállják az ajtót? << Elnézést, leszállnék... (komolyan, mi mást???)


Igaz hogyha sokat edzek akk kisebbedik a mell? és ha igen akk melyik gyakorlattól? << amelyikkel zsírt égetsz...


Láttátok a " Barátok közt" -et? Ki feküdne le 10millioért egy éjszakára közületek? << én minden éjszaka lefekszem, és senki nem fizet érte egy fityinget sem... milyen dolog ez? (Bár a "Barátok közt-et" nem láttam...)


Hogyan szerttesem meg 10 hónapos boxeremmel a vizet? << 10 hónapos és még nem mostad ki? Én első használat előtt ki szoktam, csak simán beteszem a mosógépbe és nem érdekel szereti-e a vizet...


Mennyire járok rosszabbúl ha részletbe veszek telefont, hint dominó csomagba? << mert ha részletre fizetsz, akkor nem dominó csomagban veszed?


Mi van akkor, ha buszt kapnak el traffipaxon? << az öszes utast megbüntetik, mert ők is gyorsan hajtottak, egyértelmű... mégis mi lenne? A sofőrt vagy az üzelemtető céget büntetik (gondolom én, ez a logikus)


Milyen a Sobieski vodka? Most láttam leakciózva 2990-ről 1990-re a 0.7-eset. Kóstolta már valaki? Megéri megvenni? << A vodka basszus az vodka... valszeg vodka íze van, nagyon nem lehet melléfogni...

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr632017590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PBalint90 2010.05.20. 12:51:59

Hehe, jók :D

Van egy direkt ilyen kérdésekkel válaszoló oldal, mondjuk ott csak szexszel kapcsolatos kérdésekkel foglalkoznak (elvileg valami létező weboldalon teszik fel a komoly(nak szánt) kérdéseiket valódi emberek és ők ezekre válaszolnak. Egy adag ironíával, némi szarkazmussal, megdöbbenéssel...

Ha még nem ismered: felvilagos.blog.hu/

saakos 2010.05.20. 13:23:23

Grrr, ugyanaz a dizájn van náluk átalakítva picit, mint az enyém... amúgy láttam már hasonlót, de ezt konkrétan nem ismertem :)
süti beállítások módosítása