Kommandó

Címkék: vélemény film saját élmény

2010.04.30. 10:39

Filmbuzin volt egy hír, hogy remakelik ezt a nagy klasszikust, én meg csak lestem, hogy oké, de még az eredetit se láttam, talán csak videotékában anno a kazettatokot, mert Schwarzi feje megmaradt. De hát szerencsére van nekünk wikink, jó sok filmmel, köztük a kommandóval, úgyhogy tegnap bepótoltam a lemaradásomat, és hát a film nem egy nagy eresztés szerintem, viszont egyáltalán nem rossz, és hatalmas beszólások vannak benne. Este egyébként még azon gondolkodtam, hogy a régi filmekben hatalmas beszólások vannak, pl.

- Annie: Hol van?
- Jack: Elvesztette a fejét.
(Féktelenül)

- Veronica: Hol van?
- Luc: Szerteszét. (vagy valami hasonló, ezt már régen láttam)
(Tökéletes Katona)

- Cindy: Mit csináltál vele?
- John: Elengedtem.
(Kommandó)

Márminthogy ezekben az ember alapból röhög azon, hogy mennyire kétértelműek, és tulajdonképpen nem hazudik senki, de nem is mondja ki, hogy "kinyrítam". És ez nem minden, ha jól emlékszem a Terminatorban is van hasonló beszólás, meg a True Lies-ban is. És ezek nagyonnagyok :)

Ami még kellemes meglepetés volt, az a főhős kislányát játszó 13 éves Alyssa Milano, akit egyből felsimertem. Érdekes módon. Bár Drew Barrymore is elég könnyen felismerhető az ET-ben... olyan furcsak gyerekként látni a régebbi filmekben az általam már felnőttként megismert színésznőket, és látni a gyerek arcokon ugyanazokat a kifejezéseket, amiket felnőttként megszoktunk tőlük. Vicces na.

Az értékelésem egyébként egy olyan 8/10 lett, a beszólások miatt, meg nem igazán unalmas a történet, ami nem nagyon tetszett az a női szereplő pálfordulása egyik pillanatról a másikra, persze oké, de akkoris. Jó volt, bár nem hinném hogy a napokban újranézem.

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr981963848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_@_/ 2010.05.03. 11:38:11

Kirsten Dunst se rossz a Jumanjiban... és akkor nézd meg utána a Maria Antoinette-t... :D
süti beállítások módosítása