Új dizájn...

Címkék: saját

2010.03.18. 16:14

Bezony. Lehet szeretni, lehet utálni, nekem a régi jobban tetsuzik, de egyelőre ez marad, amíg negyon elegem nem lesz belőle. Amúgy véleményeket kommentben, köszi!

Rég volt már "kézzel festett" bejegyzés, vagyis hogy nemcsak hozzáírtam két sort a bemásolt cucchoz. Ez azért van meg eléggé elfoglaltam magam az elmúlt hetekben, de most végre volt egy kis időm. Viszontom mostantól megint nem nagyon lesz, mert ugye van egy olyan dolog is hogy egyetem, és az is elvon valamicskét az ember idejéből, ha lépegetni akar előre, vagy mi a szösz...

Viszont ezt a bejegyzést sem akarom túlzottan kifejteni, lényeg hogy új dizájn, aztán ez van... majd talán a felső képet megpróbálom kicserélni, de alapjában véve nekem az tetszik legjobban a dizájnban, szóval lehet hogy nem is...

ui.: Nem, nincs jó kedvem, mert miért lenne... de azért nincs nagyobb gáz, mint bármelyik átlagos napon...

ui.2: A társszerkek írhatnának néha... bár tudom, hogy nektek sincs több időtök, mint nekem... :C (egyébként eddig Nóra - Pietro 6:3 a bejegyzések aránya, szóval...)

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr981849962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PBalint90 2010.03.19. 17:39:17

Hello,

1 - Ne legyen rossz kedved, mert ne.

2 - Nem rossz az új design, tetszik.

3 - Majd én is írhatok valamit, ha gondolod, mint guestblogger.

Üdv

Kizumaci 2010.03.19. 18:43:13

Jó kis dizájn, de valóban... én is az eredetihez húzok. Eleve arra szavaztam, hogy ne legyen. De nem rossz.

Nem volt jó kedved? Miért? :(

És végezetül: időnként igyekszem majd írni... Csak.. áh, úgyis tudod.

saakos 2010.03.26. 23:19:24

Bálint, írj, várom a bejegyzést :)
süti beállítások módosítása