Recycling - Fikció

Címkék: saját iromány

2010.02.17. 00:50

 Mert gondolom tőlem ezt még nem sokan olvastátok... talán 2-3 ember? :)

A Nap nem régen bukott a látóhatár alá, lassan kezd besötétedni. Egy 233E buszon döcögök hazafelé. A levegő hideg, az utasok bakancsaiból hólé csorog, miközben mindenki szorosan maga köré vonja a kabátját, és didereg. Szinte senki nem beszél, csak pár középiskolás zajong a busz végében (a közelben ülő utasok rosszalló pillantásai ellenére).
~ Megint havazik! ~ fordul meg a fejemben, miután kinézek az ablakon, és a lámpafényben szállingózó hópihéket látok. Picit bosszankodom, hiszen nem szeretem a hideget. Bárcsak nyár lenne már... de még csak félúton vagyunk. Nem csak a hideggel van bajom, vészesen közelednek a félévzáró vizsgák is, emiatt egyre gondterheltebb vagyok. Ráadásul már az egyetemről hazafelé is sötét van, ez is nyomasztó...
- Bocsánat! - hallom hirtelen derékmagasságból. Összerezdülök, majd lepillantok. Egy tizenéves, bár meglehetősen alacsony lányka pislog rám, és mutogat az ajtó fölött elhelyezett leszálló jelző felé: nem éri el. - Tudna nekem segíteni?
Elmosolyodom a magázás miatt, még nem szoktam hozzá, hogy "lebácsizzanak", bár azt hiszem így 21 felé közeledve hozzá kéne szoknom, hogy a 10 körüli gyerekeknek én igenis bácsi vagyok... szörnyű. De én persze segítőkész vagyok, így rámosolygok a kislányra, és...
- Természetesen - mondom a hosszú csönd miatt kissé elbicsakló hangon, majd derékon kapom a lánykát, és felemelem a lépcső fölé, hogy megnyomhassa a gombot ő maga...

 

Biztos nem erre gondolt...

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr531765131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_@_/ 2010.02.18. 16:21:45

Kár,hogy csak fikció :) Vagy nem?

saakos 2010.02.18. 18:28:20

De... ezért van ott a címében :)
süti beállítások módosítása