Sapi

Címkék: saját

2010.02.15. 23:57

Pont ma reggel néztem bele a táskámba, és gondoltam arra, hogy ki kéne tenni a sapkámat belőle, merthogy úgyse veszem fel, hisz az idő megelszik, nekem meg úgyis össze van fogva a hajam, úgy meg ha felerőszakolom a fejemre nagyon kényelmetlen...

Áh, mindegy, bennhagytam.

Este az orrom előtt ment el a 33as, negyed 10kor. 15 perccel később indul a következő. Hogy ne fagyjak szét, elintultam tempósan előrefelé (lesétáltam 5 megállónyi távot), és felvettem a sapit... áldom az eget, hogy nálam volt, különben letörött volna a fülem.

Asszem még bennmarad a tatyó első zsebében... elfér.

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr341762076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kizumaci 2010.02.18. 10:56:35

Én egész télen nem használtam sapkát... Képzelheted, milyen kellemes volt, mikor a fagyban biciklíre pattantam és szeltem a várost. Szerette a fülem. :P

saakos 2010.02.18. 18:32:01

Hát ejnye, tessék sapkát használni... én se használtam eddig, de én nem is kerékpároztam (húdeszépszó...)

Kizumaci 2010.02.18. 19:50:15

Nem megy.... nem megy rá a nagy fejemre. :)
süti beállítások módosítása