Gamer

Címkék: vélemény film videó saját élmény

2010.02.13. 02:00

Nem, nem fogok átmenni filmes blogba, viszint már régóta tervezem, hogy egy frissen látott film után megírom a véleményem röviden, aztán ti meg eldöntitek, hogy megnézitek-e az adott darabot, vagy nem. Már korábban is volt ilyen mozifilmeknél, vagy mondjuk írtam róluk a zene kapcsán, de dirketben itthon nézett számomra új vagy régi filmről nem. Ezzel a hagyománnyal szakítok most gyoran, a Gamer esetében.

Röviden: nem ezt vártam. Nekem ez így picit kevés volt. Az ötlet jó, viszont a megvalósítás gyengére sikeredett. Túl sok közeli, túl sok kamerarángatás, és... nem tudom megfogalmazni, egyszerűen az egész olyan volt, mintha egy film nagyon-nagyon enyújtott bemutatóját láttam volna... nem értek a filmekhez, nem tanultam, de szerintem ez a vágáson múlik... ha tévedek akkor passz, de valahogy tényleg mintha csak egy váz lett volna, összedobált jelenetekből. Szóval egy jó ötlet rossz kivitelezésben. Asszem többet nem is nagyon írok róla.

Pontozás... legyen? Ne legyen? Hát talán... de ugye ez meglehetősen szubjektív. Szóval nekem olyan halálfutam érzést hozott, annyival megtoldva, hogy itt a menekülés után is folytatódott a film... pontilag talán egy 5/10 jóindulattal, de nagyon gyengén... igazából Manson miatt kapja meg az 5-öst, meg hogy egy csomó ismert arc feltűnik a filmben. Meg hát azért ide kellett a 18-as karika, mert ezt nem lehetett volna előadni kisebb korhatárral. Újranézés faktor meglehetősen kicsi...

Itt találtok egy Filmbuzi kritikát, human talán jobban ért hozzá mint én. Mellesleg nagyjából egyetértünk, ami vicces, mert egyáltalán nem emlékeztem rá hogy mit írt anno, csak az rémeltt, hogy ő is megemlítette a sorozatos arcokat.

És akkor a végére egy bemutató, ha valakit érdekelne:

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr701753842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pitero 2010.02.14. 19:34:25

Szerintem is laposra siekrült... Eléggé összedobott, amolyan, nincs kedvem kibontani jobban a filmet, inkább nyírjuk ki a szereplőket, és forogjon tovább egyszerűbben a cucc. Nem tudom, de nekem hiányzott a Mátrix-féle eredetiség, csavar és folyamatos izgalom.
süti beállítások módosítása