Visszatekintés

Címkék: saját

2010.02.04. 16:45

"Nem akarok kitérni arra, hogy például szilárdságtanból mindenki úgy kezelt minket, hogy vagy hallgattuk már egyszer, hiszen előző félév végén buktunk, vagy statikából buktunk első félévben, és most lett meg, tehát azt már nagyon tudjuk, mindenki teljesen képben van mindennel, hiszen most tanultuk. Hát nem. Amikor már azt sem tudtam, hogy mi az a nyíróerő-ábra, akkor már ezt nem magyarázták el. És elsüllyedtem. Hiába próbáltam, semmi nem sikerült. Amikor sikerülhetett volna, amikor úgy éreztem összejön a dolog, 1-2 pont akkor is hiányzott. És most itt tartok. Írom a blogot, és azon gondolkozom, vajon mit hoz a jövő. Egy biztos: az ELTÉn már nem akarok csúszni.

Mert ezzel a passzív félévvel sokat veszítettem, nem csak tanulás terén..."

Írtam ezt 2009.05.12.-én. És mi van most? Valamilyen szinten feltámadtam poraimból, de koránt sem vagyok megelégedve magammal. Amire abban a bejgyzésben kitértem még, az az, hogy lusta vagyok. És ez sajnos nem változott, még mindig. Ennek köszönhetően most is buktam 3 tárgyból, ami összesen 6 kreditet jelent. Ennek ellére, még mindig a legeredményesebb egyetemi félévem van mögöttem, hiszen anno BME-n már első félév után is 9 kreditet buktam (igaz az csak 2 tárgy volt). Azóta egy picit benőtt a fejem lágya. Az egyetemi teljesítményem legalábbis valami ilyesmit mutat... majd következő félévben komolyabban vesszük (Mondom most... hehh). Meglátjuk. De még mindig tartom magam ahhoz, hogy azzal a passzív félévvel sokat vesztettem, nem csak a tanulás terén. De lehet hogy más volt az oka, ez csak rásegített. Hjaj...

Az ember életét a hibái határozzák meg...

Emelem poharam az újrakezdésre, bármit is hozzon a jövő!

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr811729634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kizumaci 2010.02.05. 21:55:00

Szeretném, ha komolyabban vennéd, és ahelyett, hogy a gép előtt punnyadnál, egy picit többet tanulnál. Vagy épp nem csak picit többet. De én inkább meg sem szólalok.

saakos 2010.02.06. 00:48:26

nekem is valami ilyesmi a tervem, de azt hittem ez az írásból is látszik...

Kizumaci 2010.02.06. 10:56:35

Akkor másképp mondom: Én is szeretném... Így megfelel?

Persze, hogy látszik, és örülök is neki, hogy tudod, min kéne változtatni, csak ezt gyakorlatba átültetni természetesen nehezebb. Kinek mennyire... Ha az kell ahhoz, hogy segítsek, akkor még annyit sem fogok itt tartózkodni, mint szoktam, bár ez szerintem idáig sem hozott eredményt, mert ha épp nem a nyakadon lógok, te akkor is, mindig találsz valamilyen elfoglaltságot a gép előtt. Nem tudom, hogy csinálod, de én csak unatkozni tudok, ha épp nincs kivel beszélgetnem.

saakos 2010.02.06. 15:28:01

ehe... én pl blogolok, vagy webböngészek, vagy esetleg játszok, bár mostanában azt egyre kevesebbet. Ja, meg sorozatokat nézek. De persze sokkal jobb, ha van itt "valaki" akivel tudok beszélgetni.

_@_/ 2010.02.06. 17:41:23

Minden csak agyban dől el, nem lehet ezt (vagy nagyon nehéz) kívülről befolyásolni - de hatalmas lépés,hogy meglátod a saját hibáidat a dolgokban... és akarsz ellenük tenni.
süti beállítások módosítása