Tél

2009.12.02. 16:30

Kinek mit jelent a tél?

Számomra elsősorban hideget, aztán (mostanában egyre kevésbé) szép havas táj, a félév vége az egyetemen (ebből következően sok-sok zh, és a vizsgák lassú közeledése), Karácsony, Szilveszter, és a szülinapom.

A tél jó (Facebookon ezt az évaszakot írták leginkább hozzám illőnek, ami szerintem egyáltalán nem igaz, mert bár jól tűröm, de nem szeretem a hideget, és szeretem a kék és fehér színt, ugyanakkor a nyarat, mint évszakot, a tikkasztó hőséget, a ragyogó napsütést és a meleg éjszakákat sokkal jobban csípem (nem beszélve arról, hogy télen még birongázni sem lehet).

Egyelőre nincs olyan hideg, és hó helyett is csak az eső esik, a Karácsony és a többi ünnep még messze van, ezért egyelőre csak a zh-k maradtak nekem a télből, ahogy közeledik az egyetem vége. Ennek (is) köszönhető az elmúlt napok bejegyzéshiánya, hiszen ma, közel fél óra múlva kezdem az Ásványtan zh-mat, ami igencsak jó lenne, ha sikerülne, de utálom, nagyon utálom... Az oldallapok indexelését úgy-ahogy felfogtam, de hogy konkrét feladatnál mit fogok tudni hozzászólni, nem tudom, a képletek biztos hogy kifognak rajtam (egyszerűen nem lehet - najó, nem tudok - megtanulni 200 képletet), a többi meg... majd meglátjuk. Mindenesetre picit félek.

A jövő hét szintén nem a sok-sok szabadidőről lesz híres, így sajnálattal közlöm, hogy a blog valószínűleg még jobban a háttérbe fog szorulni, hiszen ha idejutok a géphez, akkor mással szeretnék fogolalkozni. Hétfőn egy csillagászat és egy matek (ami igazából kettő, mert az első fele előadás vizsga, a második meg gyakorlati zh) dolgozat lesz terítéken, kedden egy meteorológia és egy fizika gyakorlati zh... Szerdán mint ma kiderült mégse lesz kőzettan zh, ami jó, másrészről szerdára felvettem az informatikai alapismeretek vizsgát, hogy januárban ne legyen vele gondom, remélem menni fog, de azért ebből is át kéne nézni egy-két dolgot. Csütörtökön meg kémia és ökológia zhim lesznek, egyik sem a kedvenc tantárgyam, sőt, a kémiát kifejezetten utálom. Félek... Nem akarok úgy járni, mint a BME-n. De azért a Matekban és a fizikában bízok, hogy menni fog.

Az elmúlt héten egyébként befejeztem a bevezetés a térinfóba tárgyat, ötösre zh-ztam, aminek következtében ez lett a félévi jegyem is, de azért még sok van vissza, ez csak 2 kredit a 28-ból. Valamint voltam köri állófogadáson, ahol Kovács András Péter szórakoztatott miket, hát hatalmas volt. Hjaj, a régi szép idők... mintha évekkel ezelőtt lett volna.

Jelen pillanatban teljesen ki vagyok készülve az Ásványtantól... csak legyek már túl rajta... szerintem még átszaladok gyorsan valamin a következő negyed órában, aztán odaállok az ajtó elé... végső esetben marad a tippelés, az örök klasszikus ABBA, BABA, és BACCA +! (sajna a 33% kevés a ketteshez...)

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr221569088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása