Baleset

Címkék: saját poén élmény

2009.11.10. 23:59

Igen, bár ez csak a vége. Tegnap Karima köri vacsin voltam, amin a hangulat nagyon jó volt, a kaja finom, az árak pedig borsosak, bár Bacsi (köszönjük!) átvállalta az italokat, így megkímélt egy 500 Ft-os limonádé kifizetésétől. Igen, nem gépeltem el. 500 Ft.

A vacsi után hazajöttünk, ami tök jó volt, de a legnagyobb poén búcsúzáskor történt: a 86-os buszról leszállva a CBA előtt búcsúzkodtunk, amikoris begtörtént a már címben is említett Baleset: egy nagy markoló nekitolatott a mellettünk parkolo Mitsubishi-nek. De nem kicsit. A sofőr és a mellette dolgozók fejéből ítélve (fogták rendesen, levették a sisakot, vakaróztak, káromkodtak) ítélve biza nem csaj egy kis fetékhiba keletkezett a járművön, és pár perccel később erről a saját szemünkkel is megvizonyosodtunk, ugyanis átálltunk az út túloldalára. Szép volt, az ajtó rendesen behorpadt, és a festék is lejött. Hát ez van ha az ember beleköt egy pár tonnás markolóba. A többiek bíztattak, hogy vegyem elő a fényképezőgépet, de én nem akartam hergelni a markolót, szóval inkább hagytam.

Ezek után még megnéztük, ahogyan fél 11-kor (!!!) feltörik a kereszteződés burkolatát egy légkalapáccsal, jókat derültünk a közelben lakó idős nénin aki hálóingben jött reklamálni hogy ő aludni szeretne, és szörnyülködtünk azon, hogy egy (valószínűsíthető) csőtörés mennyire ki tudja mostni az út alapját. Szép volt, és számomra megdöbbentő. Na de ezt már nem részletezem.

Viszont a "jómunkásember" feje amikor elválasztotta a gépét a kocsitől és látta a "lábnyomát".... Priceless!

Még a Mitshubishi tulajdonosának a fejét lesném meg szívesen amikor meglátja az eredményet :)

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr801516928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kizumaci 2009.11.11. 17:51:08

Héj, ne légy ilyen kárörvendő! *ujját rázza*

saakos 2009.11.11. 18:10:35

Nem vagyok kárörvendő. De akkor is nevetnem kellett amikor láttam az arcukat.

Kizumaci 2009.11.12. 21:57:11

Tudod, hogy csak vicceltem.
süti beállítások módosítása