Idézet

Címkék: idézet

2009.11.09. 17:29

"Te és én
Együtt vagyunk benne
Egyikőjük sem állíthat meg minket
Majd megoldjuk valahogy
Te és én
Ha ketté törik is a világ
Halálomig
Halálodig"

Valaki felismeri mi ez? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr721513240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Labirnok 2009.11.12. 20:00:14

Nine Inch Nails - We're In This Together

saakos 2009.11.12. 21:33:18

És most ezzel mindenkinek tönkretetted a játékát, aki esetleg nem tudta... szééép. Elég lett volna az is, hogy "én tudom". De legalább van új komment, ez is valami.

Kizumaci 2009.11.12. 21:56:03

Elég ellenséges hozzászólások születtek most.

Kizumaci 2009.11.12. 22:23:25

"És most ezzel mindenkinek tönkretetted a játékát, aki esetleg nem tudta... szééép. Elég lett volna az is, hogy "én tudom". De legalább van új komment, ez is valami."

Szerintem ez barátságtalanra sikeredett.

Labirnok 2009.11.12. 22:30:54

Nem volt szándékomban senkinek sem a játékát elrontani, 3 nap alatt bárki kitalálhatta volna nekem 5 perc volt guglival.. Hadd tegyem jóvá a hibámat.

"És még ha vándorlok is,
Szem előtt tartalak.
Egy gyertya vagy az ablakban,
Egy hideg, sötét téli éjszakán.
És közelebb kerültem, mint azt valaha gondoltam volna is."

saakos 2009.11.12. 23:28:32

@Kizumaci: Nem akartam barátságtalanul fogalmazni.

@Labirnok: Remélem nem bántottalak meg, vagy ha igen, akkor bocsánat.

Köszi az új idézetet. (És google-lel könnyű...)
süti beállítások módosítása