Comatose

Címkék: videó kizumaci

2009.10.26. 21:58

Ha már egyszer tudom, hogy nem csak nekem tetszik a szám, bátorkodom berakni. Én... hát én nagyon szeretem.

Találtam egy egész jó vidit, de azt nem tudom megosztani veletek, úgyhogy egy másikat kaptok...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr561477479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

saakos 2009.10.27. 11:41:44

A megvalósítás (a vidiben) nem rossz, de személy szerint engem zavar az, hogy a szöveg nem mindenhol helyes nyelvtanilag. Persze mert én ilyen kis maximalista vagyok :) (gondolok arra hogy az i kisbetűvel írva, vagy a 'les 1 s-sel, helyenként aposztróf nélkül, meg realll sok l-lel.... szóval a zene jó, a szöveg jó, a megvalósítás látványos, de hibás. :)

Kritika.

Ákos voltam :D

Kizumaci 2009.10.27. 13:47:16

Elvileg nem is ezt akartam berakni. :D Tudom, hogy vannak benne hibák, de hát na... Nem az én művem. xD
süti beállítások módosítása