Szörnyű

Címkék: saját élmény szumma

2009.08.03. 00:13

Szörnyű, hogy most meg tényleg időm nincs blogolni. 3 naja nincs új bejegyzés. Lássuk röviden, miért...

31. Péntek

Meló. Ugye ezt megszoktuk, de most kifejezetten sokáig tartott. 4 után értem haza, de akkor még "munkaadómnál" voltam kicsit vendégségben... 5 után értem haza, és mire észrevettem, elmúlt éjfél. paff.

01. Szombat

Reggel korán indultunk magymamámékhoz, aholis a kaszálás volt a napi feladat. Persze hogy délután a legnagyobb melegbem és persze hogy csak szénsavas víz volt, és persze hogy "megharapott" egy bögöly, és persze hogy vízhólyagos lett a kezem. És este értünk haza, amikor már megint nem volt időm.

02. Vasárnap

Picit későn keltem. Fél 3-kor. Jó, mi? Senki nem volt itthon, anyuék kimentek a balcsira, apu meg bringázta körbe a balatont, mire felkeltem, már az út kétharmadát, 170 km-t megtett... szép. Szóval felketem, aztán nekiálltam karimázni, ez ment kb 6ig, amkoris nekiálltam jegyzőkönyvet írni, ez ment kb 7ig, amikor is megint karimáztam, meg anyuék is hazajöttek és vacsi... aztán meg végre kis szabaidő, megjött apu, meg Nóra msnre, én meg néztem egy kis rejtélyt, és már megint elmúlt éjfél...

Szörnyű

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr641284198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása