Kis összefoglaló

Címkék: saját élmény szumma

2009.07.26. 23:01

Huu, de régen írtam. Legutóbb ugye az alkonyatos bigyót, akkor elég lehangolt voltam. (Meg ugye a részletválasztás sem hasraütés-szerű volt, mindegy.) Azóta volt egy péntek, amiről nem írnék sokat, meló volt, szép volt, jó volt, írogattam rendesen. Aztán szombaton már tűkön ültem (volna, ha fakír vagyok), de Pietro (vagy Pitero) elhívott gyenesre Strandolni. Sokat vitatkoztunk, hogy busszal vagy vonattal menjünk, és a vita eredményeképpen én bringával mentem. De jó volt, kb 80 km tekerés volt a napomban (kicsit több), egy ebéd, egy úszás (hideg volt a víz, brrr), találkoztam a Domonkossal (Pietro öccse, de megnőtt!), aztán bringa haza. Jó volt!

Közben kiderült hogy a tűkön ülés felesleges volt arra a napra, és haza se kell sietnem, így aztán nem is kapkodtuk el a dolgot, 8ra értem csak haza. Itthon még vacsi, meg ezmegaz, meg miegyéb, úgyhogy elment az idő, dőltem az ágyba nem sokkal éjfél után (még a F1-es időmérőt azért félálomban megnéztem, mer az kell - hülye), aztán reggel besózva ébredtem, és azon filóztam, hogy mit fogok mondani (mindegy...), de aztán elhessegettem a gondolatokat és kimentem a szobából. Elbúcsúztam anyuéktól akik a Krisnavölgyi Búcsúra ugrottak el, ideültem a géphez, beszélgettem picit, aztán lementem (gépestül) F1-et nézni, meg ettem valamicskét (az összes kenyeret ami itthon volt), F1 után vissza a gépet a helyére, én meg maradtam errefelé. Msn tovább, aztán le vacsit főzni (ha már megettem a kenyeret), aztán vacsi, és egy kis zongi. Segítettem apunak öntözni, vissza ide, egy kis Repo! (érdekes volt), aztán megint msn és most ezt írom. Móka.

Kb. ennyi.

Ja, még azt emelném ki, hogy tegnap komoly hangyavonulást fedeztünk fel Péterrel a Hungária háznál, édekelt hová mennek ilyen nagyon. Követtük a sztrádát kb 50 m-en keresztül az épület sarkáig, ott élesen jobbra fordultunk, szintén kb 50 méter, ott megint jobbra, 50 m. Nemost a kanyarok nem pont 90°-ok foltak, szóval igazából majdnem egy háromszöget alkottak, körbefoglalva egy "ritkanagy" épületet ahelyett, hogy egy 25 m-es szakaszon elsétáljanak egyenesen...

Ki érti a hangyákat?

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr551270126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pitero 2009.08.01. 00:11:24

Ritka sok hangya volt! De komolyan hót hülyék, hogy körbementek:-D :-D :-D
süti beállítások módosítása