Hm...

Címkék: saját

2009.07.18. 23:55

Arról már írtam, hogy amikor van időm és akarok blogolni, akkor ha fejreállok, akkor se tudok kipréselni magamból semmi értelmeset, amikor meg nincs lehetőségem ideülni, akkor csak úgy puffognak a fejemben az ötletek, hogy erről meg arról kéne írni, meg az milyen jó lenne.

Persze az ilyen ötletek nagy része semmire nem, vagy max egy fél sorra elég, de néha tényleg úgy érzem hogy ki lehetne fejteni a témát, de mire idejutok már vagy nem aktuális, vagy elfelejtettem (inkább utóbbi), vagy bármi...

Mer pl most is itt ülök, és nincs sok gépelnivalóm. Persze beírhatom hogy a mai nappal elindtottam egy felhasználó számlálót, ami számolja az összes különböző belépést (minden gépről egyet - gondolom IP alapján), és ezeket szétszedi országok alapján is, meg az oldalletöltéseket is jegyzi, de ez egyrészt senkit nem érdekel annyira, hogy egy külön postot írjak róla, másrészt meg úgyis észreveszi az aki nyitott szemmel olvassa a blogot (megjegyzem genyóság hogy max 5 "html text" dobozt használhatok, hiszen az összes többi fele annyit nem ér, mint ez... jó ez túlzás, vannak jó dobozok (kb annyi ami nekem kinn van), de van egy rakat fölösleges bigyó amit nem használok, miért van a HTML lekorlátozva? (gondolom a többi is le van...)).

Aztáb bepötyögöm, hogy hosszabb legyen, hogy ma még a vihar előtt lenyírtam a füvet, hogy a vihar kitörte egy naprafrorgónkat, hogy a nyugati ablakok megint beáztak a szakadó esőben így "árvízkészültség" volt a házban, hogy este megnéztem az ősökkel a Collateralt, hogy megint kijavítgattam egy rakat képet, hogy végre hűvös van a szobámban, és hogy holnap nem leszek itthon.

Mindezek ellenére egy normális témám nincs, amiről írni tudnék, és ez frusztráló, főleg amikor Juci blogjára feltévedek, és csak alhűlök ott mennyi minden van... itt meg pangás.

De legalább van amcsi és német olvasóm is. ROTFLMAOPIMP...

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr551253997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juci.86 2009.07.19. 12:34:48

Komolyan csak 5 HTML text dobozt tudsz a blogra tenni? Hát ez elég szar... Nekem az egész blogom ilyen dobozokból áll...
Amúgy ne légy elhűlve a blogomon, most ott is nagy a pangás, mert szinte semmi időm nincs foglalkozni vele. :(

saakos 2009.07.19. 19:59:51

Hát én is kiakadtam rajta. Mondjuk egybe be lehet tenni több mindent, ha muszáj (most is úgy van), de akkor is gáz. Tényleg az lenne a legfontosabb. És akkor az elmúlt időszakot vegyük alapul,. hát sokkal több, de ami még fontosabb, sokkal tartalmasabb postjaid voltak. Sztem.

Kizumaci 2009.07.27. 15:26:09

Pangás??? Ha én ennyit írnék, örömtáncot járnék büszkeségemben. Most is annyi lemradásom van, hála neked, mert rendszeresen blogolsz! :D Francba máán, ilyen hülyeségeket ne is írj, mert felidegelsz! :P Mindjárt nem olvasom tovább a blogod! xD

saakos 2009.07.27. 16:32:42

Korántsem írok annyit mint szeretnék... napi 2-3 bejegyzés kéne és annak max a felét írom... jó, most az elmúlt napokban belehúztam kicsit, de nem olyan vészesen... és ha nem olvasod tovább, akkor legközelebb csak mégnagyobb lemaradásod lesz :P :D :*

Kizumaci 2009.07.29. 13:13:29

Olvasom én... Csak nem tudok egyszerre több blogon aktívkodni. :D Mármint úgy, hogy szemmel követem a tied, kommentelek, és közben a sajátomat is vezetem. Áááh... :D
süti beállítások módosítása