Nem mentség

Címkék: vélemény internet videó

2009.07.02. 02:58

Ha az ember az interneten mászkál, önkéntelenül is belefut bizonyos dolgokba. Ha pedig olyan oldalakon is mászkál, ahol az ilyen mindennapos, akkor mit csodálkozik? De persze az egésznek az a lényege, ami Zoli blogján is volt. Aki esetleg azt a blogot nem olvasná, annak itt a vidi (angoltudás nem árt, különben nem értesz belőle lóf*szt se...):

 

 

De mindegy is, nem is ezt akartam beilleszteni. Szóval, a kövi (szigorúan "18+"-os) vidihez annyit fűznék hozzá, hogy:

1.: Az h piás vagy nem mentség. Ha nem lenne hozzá "affinitásod" nem csinálnád. Az alkohol a gátlásokat oldja (elsősorban, meg egy csomó más dolgot is, pl az alkoholos filcet, de most nem arról van szó).

2.: Ha jól láttam nem sok csaj van ebben a buliban rajtad kívül, Sabrina. Úgy kell neked.

3.: A srácok meg köcsögök, hogy visszaélnek a helyezttel. De komolyan, jóérzéső férfi nem tesz ilyet, szerintem. Még ha a csaj mászna rá az emberre, akkor is vissza kéne utasítania, hogy majd megbeszéljük a dolgot ha józan vagy. Aki videózgat, ugyanaz. Nem mondom, hogy én nem csinálnék adott esetben egy-két képet, de 6 percen keresztül állni egy kamerával a képben, nekem nem lenne pofám hozzá. És ilyet kiprovokálni végképp nem, sztem elítélendő.

És akkor a videó:

 

 

És még egy érdekes dolog, csak nem akarok neki külön postot írni: találtam egy szavazást neten. (Összes szavazat: 4254)

Pasik! Ha a csajod másik csajjal lefekszik, az megcsalás?

69,3% Ha az én csajom másik csajjal lefekudne, nem bánnám, de legközelebb engem is hivjon! (2948 szavazat)

22,2% Tuti megharagudnék (a csúnya nézéstől a kertben elásásig minden) (946 szavazat)

8,5% Ha az én csajom másik csajjal lefekudne, nem bánnám (360 szavazat)

Azért lányok, érdekes a kétharmados többség, nem? Bár nem túl széleskörű felmérés, lehet hogy csak bizonyos rétegben ez az állás...

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr441221340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása