Michael Jackson is DEAD

2009.06.27. 13:44

Hm. Tegnap óta a világsajtó ettől hangos. Meghalt. Micael Jackson meghalt! A popzene királya... ikon... halhatatlan sztár... pedofil... plasztikai műtétek... mást se hallani, mindenhonnan ez folyik.

Be kell vallanom, jómagam soha nem rajongtam Michael Jacksonért. Egyszerűen nem volt az én stílusom. Ha megemlítik, mindig az IHM klasszikus mondata ugrik be az Oszkármirigyből: "Itt van Michael Jackson! Arcát eltakarja, bizonyára újabb plasztikai műtétjének eredményét rejtegeti. Hét igen, hölgyeim és utaim, ez Hollywood. Csak itt fordulhat elő hogy egy szegény fekete fiúból egy gazdag fehér nő lesz."

Nem akarom tovább ragozni a szót, inkább átveszek pár gondolatot egy másik blog szerzőjétől. Egyetértek vele.

"Ha nem lenne morbid, azt mondaná az ember, hogy remekül le lehet mérni a képmutatást Michael Jackson halálán. Mindenki, aki az utóbbi tíz évben csak viccekre használta, most szép hosszú és tiszteletteljes összefoglalókat közöl arról, 50 év alatt hol és kivel énekelt, mennyi és milyen lemezt adott ki és el, milyen hosszú videókat és pereket produkált, stb. Zenéje már régen nem hogy "nem releváns", egyáltalán nem is volt neki zenéje újabban. [...]

...miután a délután jelentős részét (mint a világ lakosságának jelentős része) Michael Jackson-videók megtekintésével töltöttem, ezek közül a két legjobb számot ide betéve zárnám le ezt a tiszteletlen megemlékezést: semmilyen értelemben nem 'tiszteltem' Michael Jacksont, ahogy mondjuk a Holdat sem, de ha a Hold felrobbanna, akkor is szomorú lennék, és akkor is képes lennék átlátni, mennyi mindent jelentenek nekem azok az égitestek, emberek és zenék is, amiket nem 'tisztelek', mások (sokan) viszont igen, a világ megkérdőjelezhetetlen tényeiként az én világom is épül rájuk, ha akarom, ha nem. [...]"

forrás: Fesztblog.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr231211886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pitero 2009.06.29. 18:19:20

Engem frankón nem érdekelt a csóka. Különösebben az sem hatott meg, h van-e vagy nincs. Most komolyan! Mi a frankcért foglalkozik ezzel mindenki?

Azt hittem agyhugykövet kapok, amikor a kocsiban akárhova tekertem, mindenhol ezeket a Jacko számokat nyomták. Hát kész!!!
Szóval szerintem baromság ilyen szarságokat ennyire kiragadni! :-)

Lehet, h legközelebb finomabban fogalmazok...

Csákány!

Juci.86 2009.06.29. 20:03:21

Attól, hogy neked nem jelentett semmit a fószer, még hagyhatod, hogy más meggyászolja...

saakos 2009.06.29. 21:24:41

Mindkettőtökkel egyet értek. Egyrészt... kezdjük Pietroval. Én sem szerettem Jacko-t. Ahogy nem szerettem anno Jimmy-t se, utáltam azt a nagy felhajtást körülötte. De nem szerettem a WTC ellen elkövetett merényletben meghalt ártatlan embereket sem. És bár tudom hogy az teljesen más, de ugyanúgy halálról van szó. Őket is gyászolták akik ismerték őket, de olyanok is, akik előtte nem is hallottak róla, vagy a nevüket sem tudták.

Minden sztárnak vannak rajongói, és vannak akik nem bírják őket. Ott van pl tavaly Heath Ledger. Meghalt, puff, és egyszerre mindenki azt kezdte hangoztatni, hogy mekkora színész volt. Én meg összesen kb 1 filmjét láttam. Nekem nem jelentett sokat, másnak igen. Ugyanez a helyzet itt is. Szóval igazából egyetértek Jucival, azazhogy akinek számított, aki szerette, az nyugodtan gyászolja, hiszen meghalt. Egy nagypapa temetésére se rontasz be, hogy "Ugyanmár, mit sírtok, én egyáltalán nem bírtam a csókát."

Tudom, más a helyzet, hiszen pl a média ebben az esetben ráderőlteti az információkat. Ha hidegen hagy (mint engem is), teljesen oké. De ilyenkor ne az agyad akarjon eldurranni, hanem tegyél be egy cd-t, és le van ejtve minden adó.

És legközelebb tényleg fogalmazz finomabban, mert ezzel megbánthatsz másokat (akiket ugyanúgy nem ismersz, tehát elvileg leszarhatod). No, csákány.

:) (Hangsúlyozom nem vagyok ellened, és megértelek, nekem is elegen van a halála körüli felhajtásból, de vele jár és igyexem figyelmen kívül hagyni.)
süti beállítások módosítása