Háhá, ez mekkora már. Megtaláltam a régi osztályhonlapot a gépemen. Mivel nem tudom, hogy mi a címe neten (gondolom ezzel mások is így vannak), feltettem egy mostani fw-s oldalamra a tartalmat (régen atw-n volt...), körül lehet nézni :) Mennyivel komolyabb lett az egy évvel később készült, jelenleg is működőképes oldalunk a Bálint gondozásában :))

A régi oldalt erre találjátok. Valamiért nem tökéletes, ha simán a linkre kattintotok, viszont akkor nincs rajta reklám. Mindenesetre érdemes a full verziót nézni, ami úgy jelenik meg, ha a Belépésre kattintotok, majd a címsorban az index2.html-ből kitörlitek a 2-est, és enter. A különbség az lesz, hogy megjelenik az fw hirdetése a lap tetjén (Atwnél anno kisebb hidetés volt, ezért lehet pl a belépésnél most görgetni), illetve váltakoznak a képek az oldal működése közben (egér mozgatása, kattintások, stb). Ha a Belépés felirat nálatok alapból kékre vált kattintáskor, akkor az egész cécóra nincs szükség. Nekem nem műxik.

Az új meg itt van, ha valaki nem lenne képben.

Más: megtaláltam a régi, erre az oldalra írt naplóbejegyzéseimet is. Dőltem. Szóval pár napból ti is kaptok ízelítőt :) Csak szép sorban, adagolva...


Szeptember 28. (Szerda)

Ma nem volt semmi különös. Reggel egyből egy angol. Nagy cucc... naná hogy én feleltem. Végül is nem volt gáz. 5-öst kaptam, bár sztem nem volt olyan jó. Elég lassan értem végig rajta, de legalább a többiek kaptak még egy napot a felkészülésre. Holnap piros könyvből kell tanulni, előre félek... A második óra német. Nem volt házim, de nem volt annyira gáz, csak kétszer kérdeztek, én meg pont azt a kettőt nem tudtam. Szörnyű. Utána dupla magyar, az kész élmény volt. Mivel szegény Olivér eltörte a kezét, az órának majdnem fele elment azzal, hogy a Csoszó-val erről beszélgettünk... Edina felelt egyet, ha jól emléxem 3-asra... Ezután a többiek leléptek, én meg bevonultam emelt-szintű fizika érettségi-előkészítőre (faktra). Kifejezetten izgi volt. Na jó, nem. Mindegy, sztem jó volt, másnak lehet nem teccett volna. Ezek után léptem kajálni, majd haza. Itthon elbeszélgettünk apuval majd egy órát különböző témákról, majd kikaptam a winyót a gépből, és téptem vissza suliba... Onnan meg az Ákoshoz (Bodrogi). Naná, hogy fölöslegesen, mert (mint kiderült) a Win98 nem olvassa az NTFS fájlrendszert, így hiába hurcoltam a cumót magammal. Na mindegy... Itthon este megírtam egy cd-t, és most ezt írom. Remélem még ma felkerül. Szegény Domi is szenved a napló menüponttal, az ImageReady nem műxik igazán jól. Ha most ezt olvassátok, akkor megoldotta. Ha nem, akkor az oldal még mindig bugos (hibás) Na ennyi elég is lesz. ENDE


Szeptember 29. (Csütörtök)

Ez a Napló második bejegyzése. Fura belegondolni, hogy mi lesz, ha az oldalnak kijön egy végleges verziója. Akkor tulképp csak ezt és a képeket fogom frissíteni. Semmi várakozás, töltögetés... A változatosság kedvéért ma a Dominál a FrontPage szart be, szal ezért késik a frissítés. Na de nézzük a napot...

Reggel egy törivel indítottunk. Kicsit meglepődtem, mert az ma történetesen nem lett volna, ez volt a biosz helyettesítése. Szerencsére a Bálint ma adta vissza a törifüzetem, így nem kellett lapra írnom... Az idillt angollal folytattuk, uncsi volt, és a végén a tanárnő nem felejtette el megemlíteni, hogy holnap akkor ugye felelünk a piros könyvből. Mindegy... Utána egy lazza németóra, a háziból enyém volt a legrosszabb, de nem messze maradtam el a Bettitől. Nekem 21, neki 24, Mazzagnak 25, Gabinak 26, Vikinek 27 pontja lett. Ja, és persze a Janine is megcsinálta, és (mit tesz Isten) az övé 40 pontos lett... Opp... Hogy mihez viszonyítsunk, a max pont az 40 volt. Ennyit tesz, hogy valakinek ez az anyanyelve, avagy nem. Mivel magyarból kapott tanulnivalót (Arany - Letészem a Lantot c. versének első versszakát meg kell tanulnia MAGYARUL!), Robibá volt oly kedves, és leferdítette neki németre, hogy legalább értse, hogy mit tanul meg. Érdekes volt... Egy lazza tesit követően beültünk a matekterembe (?) fizikaórára... (Tesin magasat ugrottunk, nem, volt semmi extra) Fizikán dumáltunk meg megoldottunk egy feladatot... vagy kettőt... ki emléxik már arra, szinte végigaluttam... Ezután... mi volt ezután... jah... egy kedves magyaróra következett. Roland felelt, igen aranyos mondatot mondott, aszongya hogy: Elmegyógyintézetbe került a hölgy (Arany János - Ágnes Asszony) Ezen jót nevettünk, de hát tök jó volt... Hazatéptünk, majd egy kicsivel később vissza tánc megbeszélésre. Idén is táncolunk, sztem baromi jó lesz. Picit féltettem az Ákost (ő ugye a tánctanárunk), hogy nem fog bírni a Molnárral, de már most ügyesen visszavágott neki (Molnár - Én nem veszek fel feszülős gatyát! Ákos - Figyelj, pedig (itt végigmérte) szerintem neked jól is állna!), szal sztem nem lesz gondja vele. Nem kell őt félteni... A megbeszélés jó hangulatban zajlott, mint minden tavalyi próba is, örülök hogy újra együtt leszünk közel fél évig hétfőnként. Már hiányzott. Ezután ismét gó hóm. A poén az, hogy bringával voltam, és az eső meg zuhogott. Ergó, rongyááztam. Meg a Mazzag is. Hazaértem, bevágódtam a zuhany alá, majd megvacsiztam (először), tanultam picit, és megvacsiztam (másodszor). És rám mondják hogy keveset eszek. Most meg most van. Még valszeg meglesek egy csillagkaput, és alunni, mer holnap korán lesz reggel!


Szeptember 30. (Péntek)

Ez egy rendhagyó naplóbejegyzés, ugyanis nem ma írom. Illetve ma írom azt, hogy mi volt tegnap. Mert már elmúlt éjfél. Na mindegy... Naggyon profi kis nap volt a mai, jó és rossz oldallal együtt, összességben viszont nem volt rossz. Na lássuk...

Reggel egy lazza matek. Dolgozat. Nagy ügy, bár ezzel (mint utóbb kiderült) nem mindenki volt így. Szerintem nem volt nehéz. Ezután egy angol, ahol lekapartunk egy szódolgozatot, majd 3-an feletek. Én szerencsére nem, majd jövő pénteken... Felelt a Gabi (3), a Janine (5) és a Bálint (5)... Ezzel ennek az órának vége is. Bár ide köthető még egy poén. Óra elején picit el voltam tájolva, így szódoga előtt nem ültem el a Bálint mellől. Sztem ha a Gabi nem szól, a tanárnő még jó darabig nem vette volna észre. Nagy poén volt... Eztán egy töri következett... (no comment) A művtöri tűrhető volt, képek között Kornél látható egy görög szobor pózában. Érdekes...Ezután elvonultunk az ebédlőbe káposztás hajtókát enni. Nagyon jó volt, Bálinttal sokáig ott dekkoltunk, mert ugye volt egy lyukasunk ofő helyett. Jól kitárgyaltuk ezt az oldalt, meg miegymás. Eztán jött még egy matekfakt, ami nem volt egy nagy eresztés. Kezdek belejönni a periódusos egyenletek megoldásába... Talán keddre még a házit is megcsinálom. Picit zavart, hogy (mivel a tanárnő eddigre kijavította a matekdogákat) a dolgozat 14 (maximum) pontjából csak 16-ot tudtam szerezni. Az viszont meglepett, hogy ebből a témából (halmazok) lett egyes is. Miután hazaértem, megnéztem a S.W.A.T.-ot, amit a Csenkesz adott kölcsön DVD-n. Jó kis film, bár már láttam. Utána lazultam itt fönn, aztán kajáltam és takarítottam. Izgi. Aztán gó tu pince. Igazából apuval vitettem le magam, ha már úgyis megy Niklára bemutatózni. Nem baj. Ennyi pihenés nekem is jár. Indulás előtt nem találtam a mobilomat. Asszem elhagytam. Picit gáz. Remélem meglesz, azaz volt valaki olyan kedves, hogy leadta tanáriban, portán vagy esetleg a stúdióban. Vagy maradt ott ahol hagytam. Reméljük a legjobbakat. (Drukkoljatook!) Max veszek egy újat. Ott egye a fene! Az este kiváló volt, nagyon jól éreztem magam, ott voltunk páran, először a Mazzag és Én, de hamar csatlakozott a Viki és a Janine, picit később az Orsi és a Kinga, majd az Olivér, és egy picit lenéztek az Edináék is. Sokat csocsóztunk, Janinnal eccer sikerült lezúznunk a Viki-Mazzag párost, örültünk a fejünknek mint állat... Utána hazajöttünk, megtisztultam, és most itt vagyok. Asszem befejezem, mert egyre hosszabbak lesznek a bejegyzések, és senki nem olvasgatja majd őket. Sebaj, végül is magamnak írom, csak közzéteszem. Na pá puszi (Tigris)!

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr531206885

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Haga clic en la siguiente página del sitio web 2018.06.12. 15:16:50

Egy friss jó álom, meg egy pár napos rémálom - Kísérletek pszichoaktív növényekkel

Trackback: Haga clic en la siguiente página del sitio web 2018.06.12. 15:16:12

Egy friss jó álom, meg egy pár napos rémálom - Kísérletek pszichoaktív növényekkel

Trackback: cuentos para dormir bebes de 6 meses 2018.05.26. 03:51:36

Október végén érkezhet a Lexus LS sportváltozata - Toyota és Lexus új vagy bontott alkatrészek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pitero 2009.06.25. 13:12:22

Ez zsír! Majd otthon végigböngészem. Most sajna rohannom kell. De tuti végignézem:-)
süti beállítások módosítása