Egymás szemében

Címkék: vélemény saját

2009.06.21. 22:30

Az iwiw sokmindenre jó. Például megtudtam, hogy korántsem vagyok olyan humoros mások szerint, mint szerintem. Ez van. (Az hogy nem nézek ki jól, végülis érthető, meg totál szubjektív...)

Csak az a bajom ezzel az alkalmazással, hogy ugye az ismerőseidet értékeled. Pontosabban, azokat, akik az iwiwen ismerősnek jelöltek. Ugyanis nem tudom mások hogy vannak vele, de nekem a fele ismerősöm olyan, hogy láttam egyszer, esetleg tudom ki az, vagy váltottunk pár szót, de ez alapján nem tudom megítélni, vagy nem ismerem igazán, így nem tudok válaszolni az olyan kérdésekre, hogy "Mennyire van képben", vagy mennyire kreatív, esetleg őszinte. Egyedül azt tudom megmondani biztosra, nekem bejön, vagy nem, illetve ha beszélgettem vele, akkor h kedves, vagy nem (esetleg h humoros-e avagy nem).

És ez szerintem rendesen lehúzza (lehúzhatja) az emberek pontszámát, mert esetleg olyanok is véleményt mondanak rólad, akiket nem is ismersz. Vagy csak én reménykedek (reménytelenül) abban, hogy tényleg picit jobb a humorérzékem 3,2-nél egy 5ös skálán?

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr241199789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pitero 2009.06.21. 23:12:48

Embeeeeer!
Kifenét érdekel az iwiw statisztika? Komolyan! Olyan arcok vannak fenn, hogy aghugykövet kapok. Ne hogy már ez alapján akard értékelni önmagad:-) Hová lenne a világ, ha ilyen baromságok alapján élné le az ember az életét:-]
Egyébként ez egy újabb érv amellett, h miért felesleges dolog az iwiw.
Tudod, h név szerint ki mire szavazott? Mert ha nem, akkor semmi értelme feleslegesen foglalkozni vele:-)

Szóval ne hagyd, h ilyen hülyeség elrontsa a jókedved!

saakos 2009.06.22. 01:03:29

1: Ami nincs, nem lehet elrontani.

2: Ha lenne, nem rontaná el, mert nem érdekel igazán. Csak érdekes :)

Pitero 2009.06.23. 22:08:17

Ez nagyon súlyos...:-S

Na most filmezek!
Csácsá!

Kizumaci 2009.06.23. 23:50:02

Nekem is csomó olyan ismerősöm van, akit csak látásból, egy-egy futó találkozásból, vagy onnan ismerek, hogy más ismerősöm ismerőse, és ha elmegy mellettem, max. köszönök neki. Bár egyeseknél az is luxus... azokat meg inkább figyelembe sem veszem.

Eleinte örültem, hogy látják, őszinte vagyok, de az utóbbi időben engem is lepontoztak, és azok az emberek, akik a fent leírtak alapján "ismerőseim", mégis honnan tudnák, milyen vagyok?

Totál másképp látom magam, mint ahogy pontoznak. Ők azt mondják, nem vagyok valami kedves és őszinte, pedig nem szokásom gorombáskodni, és utálok hazudni. Éppen ezért nagyon nagyon ritkán fordul elő. Kiállok magam, és a saját véleményem mellett, nem beszélek félre. Ezzel ellentétben szerintük 5-ös a külsőm. Ja, persze, majd álmomban.

Szóval érdekesnek lehet érdekes, de ne igazán foglalkoztasson ilyesmi. Én sem engedem, hogy az ilyesmik befolyásolják a véleményem.

"Az hogy nem nézek ki jól, végülis érthető, meg totál szubjektív..." Erről meg szerintem tudod, hogy mi a véleményem.

saakos 2009.06.24. 21:35:34

Tudom... de nem te vagy többségben :) Mondjuk, senki sincs többségben :D
süti beállítások módosítása