Undo

Címkék: videó

2009.05.17. 10:00

Nem rossz. Viszont. Aki egyből levágja hogy miről szól, annak grat, és mondom h jobb mint én, mert nekem nem esett le. Jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr331126193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juci.86 2009.05.17. 12:04:09

Regisztráltam, hogy hozzá tudjak szólni. ilyen hülyeség ez ennél a blognál, hacsak nem kapnak pénzt azért, hogy minél többen regisztráljanak...

De nem is ez a lényeg, hanem hogy én nem értettem miről szól ez a videó...

saakos 2009.05.17. 13:20:05

Ismerősöm magyarázata:

a lényeg, h a könyvek emberek életei
és kiveszi a saját életét
és végigolvassa
amit eddig élt
és amikor a motorbalesetéhez ért, azt kitépi, h tovább élhessen
és amikor kitépi ugye beforr a seb, és minden máshogy lesz
nem beteg (tolószékes - a szerk.)meg ilyenek
de a végén akkor is meghal
csak akkor szívrohamban...

Lehet gondolkodni. Nálam a Pillangó hatás az etalon...

Juci.86 2009.05.17. 13:34:49

Jaaa! Igen, ez jó! Valóban. Gondoltam, hogy valami az életével van, de kicsit magas volt. :D

Pitero 2009.05.22. 18:18:04

Zsír, mi?

Baginski alapból király! Néhány videója beteg ugyan, de sztem érdemes megnézni párat. Ez az egyik kedvenc! Hihetetlen mekkora!

Egyébként nekem is felhívták a film alatt a figyelmemet arra, hogy a könyvek emberi életek, innen már egyértelmű volt.
süti beállítások módosítása