A magány...

Címkék: videó saját

2009.05.16. 02:12

Valakinek van egy ilyen verse. Vagy nincs? Reményhez biztos van... nem tudok gondolkodni. Régen éreztem magam ennyire magányosnak, mint ma este. Pedig valójában több emberrel beszéltem, mint az elmúlt időben bármikor. Csak minden összejött. Jó lecke volt, tanultam belőle. Változatni kell a hozzáállásomon, de ezt magamban kell elintézni.

Mindenesetre Mark Isham zseniálisat alkotott a Crash c. film zenéjével...

Flames... Pt.1
Flames... Pt.2

Nézzétek meg a filmet, aki még nem látta...



Sandra Bullock, Don Cheadle, Jennifer Esposito, William Fichtner, Brendan Fraser, Terrence Howard, Daniel Dae Kim, Chris "Ludacris" Bridges, Ryan Phillippe, Matt Dillon, Thandie Newton, Larenz Tate


 

Milyen csonka ma a Hold,
Az éj milyen sivatag, néma,
Milyen szomoru vagyok én ma,
Milyen csonka ma a Hold.

Minden Egész eltörött,
Minden láng csak részekben lobban,
Minden szerelem darabokban,
Minden Egész eltörött.

Fut velem egy rossz szekér,
Utána mintha jajszó szállna,
Félig mély csönd és félig lárma,
Fut velem egy rossz szekér.

Ady Endre: Kocsiút az éjszakában

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr861124322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása