Változások és a net

Címkék: chat internet poén

2009.05.13. 20:37

Változások, több szempontól. Nem, én konstansan itt vagyok, ezen semmi nem változtatott. A blog dobozai között viszont megjelent a Chatbox, lehet írogatni bármit (témát amit kivesézzek kommentben pl - úgysefogom, de próbálkozni szabad) amit akartok.

Megaztán, ha már a cboxban szóba került, eszembe jutott a régi osztályhonlap is, kb egy éve kutya se nézett felé, meg az egyetlen inaktív menüpont is itt figyel a winyómon vagy másfél-két éve, de ez van ha nem én vagyok az oldal adminja... majd beszélek a Bálinttal. De lehet nézelődni, fennvannak a szalagavatós képek, meg a bizonyíték Jucinak hogy én használtam előbb cboxot kettőnk közül :) http://osztalyunk12a.extra.hu

És persze unalmamban megint chateltem (megy GyU 3 bővítettet néztem, de ez most nem ide tartozik), és megint okosságokat gyűjtöttem, így egy "vicc" után, amit laza egy évvel ezelőtt Reni írt még jöjjön pár érdekes sor a chat.hu "Lányok, fiúk vegyesen" szobájából.

"Két béka beszélget a szakadék szélén:
- Te, lelöklek, mert az jó lesz!
Lelökte... és jó lett..."


15:17 [juszufka] hello mindenki ki akkarna velem kakiszexxelni 18 éves vagyok kabárol
15:18 [juszufka] most tényleg valaki fizetem a vonatjegyet igaz strájk van

Juj!


15:18 [gyarmatcity] van itt értelmes csaj aki ismerkedne egy 22éves aranyos pasival?, ha igen lépjen be:))

Nem, még ma sincs...


15:19 [akarlak most] lnyok ha huncutkodni akartok katt...........

No comment.


15:20 [Benke István] szexszre éhes csajok irjatok nekem privibe

Hajrá!


15:22 [MammuTDnB] Csajok valaki privi vagy msn?? van kamom is! írjatok!!

Van camod? Irigyellek. És? Nekem meg egy LEGÓból összerakott számítógépem van...


15:22 [Thomas7731] lányok,pécsrőr,jelentkezését,várom,seximádovagyok

Valszeg pécsről, de a lényegen nem változtat...


15:23 [spironer] lányok sexkapcsolat valakinek?? 1 kedves 20 éves bp-i sráccal!!!

Chatről? Soksikert...


15:24 [Dolfi-01] sex bp valaki

tengeralattjáró miskolc valaki más


15:31 [juszufka] 20 év körüli igényes lány akar dugni ma nyíregyen
15:31 [juszufka] rokkerek előnyben

A kakiszex nem jött be senkinek?


15:32 [janikaa99] webcamsex valaki? privibe írjon

Vajh mekkora tolongás volt nála?


15:33 [bigbigff] áll a dákóm mint a cövek

Hűdejó valakinek. Ki nem sz*rja le?


15:36 [20as pár!9400] Fiut keresünk 3.nak! Soproniak vagyunk!

230 emberből biztos valaki soproni, fiú, bennelenne a 2 pasi 1 csaj formációban (de lehet 2 csaj 1 pasi vagy 3 pasi is - jujj, utóbbiba bele se gondolok...), olvassa a közöst és reagál is. Túl magasak az elvárások...


15:45 [mimóka@a] most ráérő fiú Veszprémben???????????????

Mire?


15:47 [Bond89] írjatok csajok van camom és bevállalós vok

Örülünk neki.


15:50 [kedves40est] 40 feletti hölgy társaságát keresem aki kedveli a fiatalabb pasikat?

Honnan tudjam, miért tőlem kérdezed?


15:52 [vektorcucu] bp i csajt keresek

Oké, keresd.


15:55 [Petrushom] sziasztok. két miskolci csaj lányokkal, fiukkal ismizne! privire

Ismerkedni természetesen szabad. Meg mást is, csak nem lesz sikere...


15:55 [ahhhhhhhhaa] valaki mondana éleményt a képeimről msn en?

Nagy élemény lehet, az biztos (ha ő kihagyhatott egy betűt, én hozzátehettem... :P)


15:55 [DunakesziS] hm husi lány?:)

Nincs több kérdésem bíró úr.


15:56 [Ambro] sziasztok beszélgetnék mondom beszélgetnék pesti csajjal
15:56 [Ambro] :)
15:56 [Ambro] BÁRMIRŐL

Azaz nem kell szégyenlősködni, nyugodtan elmesélheted a legtitkosabb szexuális fantáziáidat is. Mi? Hogy te a Szex és New York 2-ről akarsz beszélgetni? Na tipli azonnal!


15:57 [gudmen] nyárra kéne egy bronztestü tinilány..
15:58 [gudmen] heti egy max. két találkozoval..

Bronzszobor is jó lesz, vagy inkább kettőt és könnyebbet?


16:02 [bodybillder26] valami sexre ehes szuka van itt

Áhá, szóval ez a lányok szívéhez vezető legrövidebb út...


16:04 [zaleg] zalai sexmanias van?

Biztos...


16:12 [korbox] van itt szörös puncis csaj?

Erre inkább nem írok semmit...


16:14 [cheetos2006] penzert ki vallal mit ????

Attól függ mennyiért... én pl anno napi egy ezresért süttettem a hátam a napon és talicskáztam el az építési hulladékot...


16:17 [krisztu005] roma csajt keresek?

Már megint tőlem kérded?


16:30 [Duci Andrea22] csak mezőkövesdi vagy környéki 25 év feletti, gazdag pasik írjanak!!!

Igenis. Nekem kuss.

 

No, egyszerre ennyi. Majd még jelentkezem egy rövidke napösszefoglalóval...

 

update: Ezennel megjutalmazom ezt a postot a legtöbbször javított post oklevéllel. Többet hozzá nem nyúlok az sicher...

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr571120002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása