Új bejegyzés

Címkék: hírek saját szumma

2010.08.15. 11:01

Bocsi, bocsi, tudom hogy nem szép dolog hogy csak így szó nélkül eltűnök hosszú-hosszú időre, dehát na, az elmúlt napokban eléggé el voltam havazva... hegyre mentünk, utt voltak apu öccsének a gyerekei, átpakoltam a szobámat, takarítottam... ilyesmi, szóval mindig találtam valami elfoglaltságot, ami meggátolt abban, hogy a blogra is pötsögjek valamit.

Persze kifogásokat keresni könnyű, és az az igazság, hogy én is jobban szeretem látni, hogy jönnek a hozzászólások az e-mail címemre, mint ha már egy hete nem nézett ide senki, vagy ha mégis, akkor csalódott sóhajjal veszi tudomásul, hogy "ez a fránya blogger ma sem írt semmit". És ez egy-két alkalommal még belefér, nem vagyok olyan nagy látogatottságú blog, de hosszú távon már nem jövedelmező és a látogatók elveszítéséhez vezet. Szóval inkább megpróbálom belepréselni az időmbe a bejegyzések megírását.

Ömm, lássukcsak mi van még, hamár egyszr nekiálltam... jövő héttől megyek kempingezni, remélem jó lesz, ha hozza a tavalyi szintet akkor kúl (túrák, esti beszélgetések a tűz mellett, jó társaság, szép környezet, mi kell még?). Ráadásul idén nem is gólyaként leszek ott (merthogy gólyatáborba megyünk), így még a szivatósabb feladatokat sem kell végigcsinálnom, hanem függetlenül lóghatok az árnyékban egésznap, vagy amit akarok, csak a kaja meg a sátor lesz a tábor területén.

Asszem most ennyi, majd még jövök postokkal, nem írok le most mindent részletesen, mert akkor megint nem lesz két hétig semmi újdonság... hali, és bocs mégegyszer, hogy ilyen hosszú kihagyásom volt...

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr622222856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása