Rumli

Címkék: saját

2010.06.25. 13:53

Nem is tudom ennyi cucc hogy fért fel az ágyra a fotózáshoz... most itt van minden a szobám közepén, pedig már egy csomót elpakoltam, és mégis többnek tűnik, mint ott volt... mindenesetre vicces.

Amúgy ma délig aludtam, mert amikor felnéztem az órámra még csak fél 11 volt, aztán egy órával később mikor ránéztem még mindig, és akkor kezdett gyanús lenni hogy megállt... de ebédre leértem :)

És lehet hogy mostantól ilyen rövid postokat is fogok írni... régebben ezért volt twitterem többek között, de mivel senki nem olvasta (meg én sem írtam, megszüntettem. Ki is veszem a likek közül... aztán megyek pakolászni, mert most nem lehet bejönni a szobámba kb, akkor a kupi...

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr252109383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása