Ez annyira igaz

Címkék: kizumaci

2010.05.07. 16:37

A minap kaptam egy levelet, pontosabban egy körlevelet, amit az én drága angol tanárnőm küldött tovább. A levél címe az volt: Ez annyira igaz. Kíváncsian nyitottam meg, hiszen a tanárnőtől ritkán kapok olyan emailt, ami nem a külön órákkal kapcsolatos, de ha kapok is, azok mindig érdekekesek szoktak lenni. Az üzenet végén ott állt az is, hogy az emberek nagy része nem küldi tovább a levelet. Hát... én is ezen emberek közé tartozom, hiszen rühellem a körleveleket, s bár ez az egy értelmes, amúgy sincs nagyon kinek továbbítani, és azt sem akarom, hogy aztán a felidegelt címzettek engem anyázzanak a körlevelemmel együtt. Szóval nem küldöm tovább, de itt mindenképp feltüntetem a tartalmát, hogyha netán valaki még nem olvasta, akkor az most megtehesse.


*EZ ANNYIRA IGAZ!!!!*


*Istennel beszélget egy emberrel:

*Uram, szeretném megtudni, hogy milyen a Paradicsom és milyen a Pokol.

*Isten odavezeti két ajtóhoz. Kinyitja az egyiket és megengedi az embernek, hogy betekintsen.

*A szoba közepén egy hatalmas kerek asztal volt és az asztal közepén egy nagy fazék, benne ízletes raguval.

*Az embernek elkezdett csorogni a nyála.

*Az emberek, akik az asztal körül ültek, csont soványak és halálsápadtak voltak. Az összes éhezett. Mindegyiknek egy hosszú nyelű kanál volt a kezében, odakötözve a kezéhez. Mindegyikük elérte a ragus tálat és vett egy kanállal.

*De mivel a kanál nyele hosszabb volt, mint a karjuk, nem tudták a kanalat a szájukhoz emelni.

*A szent ember megborzongott nyomorúságukat, szenvedésüket látva.

*Isten ekkor azt mondta: Amit most láttál, az a Pokol volt.

*Majd mindketten a második ajtóhoz léptek.

*Isten kitárta azt, és a látvány, ami a szent elé tárult, ugyanaz volt, mint az előző szobában.

*Ott volt egy nagy kerek asztal, egy fazék finom raguval, amitől ismét elkezdett folyni a szent ember nyála.

*Az emberek az asztal körül ugyanúgy hosszú nyelű kanalat tartottak a kezükben.

*De ez alkalommal az emberek jól tápláltak, mosolygósak voltak és nevetve beszélgettek egymással.

*A szent ember ekkor azt mondta Istennek: Én ezt nem értem!

*Ó, pedig ez egyszerű - válaszolta Isten - ez igazából csak 'képesség' kérdése. ők megtanulták egymást etetni, míg a falánk és önző emberek csak magukra gondolnak.

*'Amikor csak magunkra gondolunk... a Pokol van itt a Földön.'


Felmérés szerint az emberek 93%-a nem küldi tovább ezt a levelet. Csak 7 %, az, aki úgy érzi, megosztaná a kanalát másokkal is. Én megtettem... - ha efogadod! Áldott, szép életet!


Ui.: a szövegben előforduló nyelvtani hibákkal ezúttal nem foglalkoztam, nem javítgattam ki őket, de azért remélem, nem túl zavaróak.

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr201982033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juci.86 2010.05.07. 17:28:03

Ez szép meg jó, de utálom ezeket a körleveles megjegyzéseket, amiket a végére írnak az egésznek, mert akkora bunkóság. Azért, mert nem küldök tovább egy nyamvadt körlevelet, még nem leszek olyan ember, aki "ne etetné" a másikat. Az meg hogy fenyegetnek a halállal egyenesen gusztustalan.

Szóval erről ennyit. :)

saakos 2010.05.07. 18:43:29

Hát igen, a továbbküldős körlevelek tényleg marhaságok... persze van ami jópofa, meg van ami szívhezszóló, de amikor arról van szó, hogy küldd tovább, mert a microsoft figyeli a levél útját és minden egyes továbbítás után öt centet utal a szegény rákos alultáplált halmozottan fogyatékos árva állami gondozott félkezű béna beszédhibás kislány számlájára a kezeléshez, az kicsapja nálam a biztosítékot. A másik persze a "küld tovább vagy évekig peched lesz a szerelemben"/"nem fogsz szexelni"/"mindenki utálni fog"/"meghalsz". Marhaság. Ezt a levelet még Jézus indította útjára... bár az internet korai verziója meglehetősen lassú volt, de már hozzád is elért... blablabla...

Amúgy ez a levél tetszik, de minek odaírni a végére, hogy túl önző vagy, mert nem küldöd tovább? Ha olyan jó a tartalom, akkor úgy is továbbküldöm felszólítás nélkül... szánalom...

"küldd vissza nekem is hogy tudjam igaz barátom vagy." << Attól hogy visszaküldöd az leszel? Na ne nevettess...

Kizumaci 2010.05.08. 22:45:58

Én is pont arra gondoltam, mint Juci. Hogy én sem küldöm tovább az ilyen leveleket, de attól még "megosztanám a kanalam másokkal."

Nagy az egyetértés.
süti beállítások módosítása