BASH háttér

Címkék: saját

2010.05.07. 18:58

Kettővel ezelőtt "írtam" a bejegyzést a Bálintos msn-beszélgetésből, ami szerintem nagyon jó beszólás volt, és ahogy abból a pár kommentből látom, más is értékeli a srác humorát. Azóta kikerült az ajtómra egy aranyos közlemény, lefotóztam, hogy megmaradjon az utókornak. Juhú!

Amúgy tök jó hogy tanultunk valami kis html-t is az idei infón, már meg tudom mondani a blognak, hogy mekkora legyen a kép akkoris ha nem megfelelő méretű. Eddig erre nem is gondoltam, hogy lehet. Igaz ez az én hibám :)

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr571982350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juci.86 2010.05.09. 11:20:40

Akkor én már előrébb voltam a HTML-ben, mint te, pedig nem is tanultam. :)

Szóval most büszke vagyok magamra! :P

saakos 2010.05.11. 18:43:24

Erre inkább nem mondok semmit :)
süti beállítások módosítása