Avatar 2

Címkék: hírek internet poén

2010.04.21. 11:06

Az a helyzet, hogy már több mint egy hete nem írtam semmit, ezért most összeszégyellem magam. Bocsi. De akkor most egy rövid szösszenet, hogy filmbuzin kijött egy hír, miszerint az Avatar 2 a pandorai tengerekben fog játszódni. Érdekes, mindenesetre én most bemásolnék pár jópofább kommentet a bejegyzés alól :)


Már várom a Jar Jar Binks cameot. Mekkora lenne már :D (Monoton)


Meg a Titanic roncsa is benne lehet cameoként :P (csibbe)


 Ennek majd meg biztos a Kis Hableány lesz a sztori alapja :D (hallak65)


(Aki az utolsót nem értené, az első rész kb 1:1 pocahontas, csak nem indiánokkal hanem Na'vi-kkal... á, nem megyek bele a részletekbe, úgyis tudjátok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr781939404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mamondom 2010.04.21. 16:47:51

Ajjaj!! Előre tartok tőle. Miért kell mindenből vég-telent csinálni? Oda a varázs. Még egyszer:biztosan lehet ennél nagyobbat "durrantani?"

Pitero 2010.04.21. 17:45:19

Mondjuk ennél a filmnél szerintem akár még lehetne is nagyobbat alkotni... Mert a film nem a story miatt vált híressé (sőt...), hanem a technológiája miatt. Valójában szerintem picit gány a történet, de a 3d sokat dob rajta.

De azzal egyetértek, hogy nem jó az, ha mindenből csinálnak 2-3 részt.

saakos 2010.04.21. 23:42:04

Nemtom, én szeretem a folytatásokat, ha nincsenek elcseszve. Egy jó karakter további kalandkait az ember szívesen nézi, legalábbis szerintem, ezért szeretem a sorozatokat. Az már más kérdés, hogy az Avatar vajon tud-e olyat hozni folytatásban, ami megéri, mert nem tudom, ezt hogyan lehet jól folytatni. De komolyan... ötleteket várok... visszajönnek a kitoloncolt földiek? széthúzás a na'vik között? és ebbe belehozni a vízi élővilágot? Tényleg kis hableány sztori lesz, vagy nem tudom... mindenesetre az avatart a látvány viszi el a hátán ez tény, ugyanakkor a folytatás lehet az elspő résznél jobb, jó példa erre pl az újgenerációs batman begins és tdk, vagy a régi klasszikus SW új remény és a birodalom visszavág... meglátjuk mi sül ki belőle...

Kizumaci 2010.04.22. 17:10:06

Én se rajongok a folytatásokért. Van, ami jó, persze... Pl. a GyU, ami hosszabb sztori, és részekre bontva az igazi. De mostanában elég sokszor érzem azt, hogy "jaaj, már megint egy rész belőle?"

Mamondom 2010.04.22. 21:04:26

Így lehet állóvízbe kavicsot dobni. Jó a téma, mert mindenkinek van ilyen-olyan élménye. Abban igazatok van, ha van egy film, egy sztori, amibe belefeledkezünk, sajnáljuk, ha véget ér, mert érdekelne még, mert megszerettük a szereplőket, mert kíváncsiak vagyunk stb. Nem baj ez, csak akkor, ha erre a várakozásra nem minőséget, ötleteket, folytatást adnak, hanem a pénz további folyását kívánják, amíg kifacsarható valami belőle. Jó pár mívesebb darab jutott erre a sorsra, s a legrémesebb az, amikor az eredeti rendezője abbahagyja, s jön másvalaki, aki tovább nyúzza. Egyébként valóban van olyan sorozat, ami moziból leledzett, és szerintem jobb lett, mint az eredeti film. De nem nevezem meg, mert ízlések és pofonok....(Konkrétan pl. a Csillagkaput szeretem).

saakos 2010.04.22. 22:12:09

Hohó, csillagkapu a legjobb!! :)

Amúgy meg igen, vannak olyan folytatások, amik meg sem közelítik az eredeti színvonalát, és teljesen feleslegesek (például a Mulan 2, de sok Disney rajzfilmet lehetne ebbe a kategóriába tenni, azért a Mulant mondtam mert annak az első része remek szerintem a második meg csak gyenge közepes), de van ami az első részt túlszárnyalja, vagy minimum hozza az elvárt színvonalat (a korábbi példákhoz még Terminator 2, A bolygó neve halál, Shrek 2 << a 3. rész már itt is sokkal gyengébb lett szerintem) úgyhogy tényleg nagyon sok minden múlik azon, hogyan áll hozzá a stúdió, egy jó folytatást akarnak, vagy csak még egy bőrt lehúzni a már sikeres névről, mert jó bevétel. Van egyébként olyan példa is, amikor nem rossz a folyattás mint film, de az első részhsz képest gyenge, és ilyenkor romlik a megítélése, szerintem ilyen pl a Féktelenül 2, ami jó film lenne, ha nem féktelenül lenne a címe, ugyanis az első rész eredetiségét és ötleteit meg sem közelíti. Egyébként olyan filmekről mint a Gyűrűk Ura, meg mondjuk a Harry Potter, vagy akár a Twilight én azért nem beszélnék ebben a kategóriában, mert azok alapból hosszúra vannak tervezve, tehát nem csak azért folytatják, mert hú, még ezzel a történettel lehet kezdeni valamit. Ha most a GyU-nak forgatnának egy 4. részt, amiben arról van szó hogy hogyan élnek Frodóék a tenger túlpartján, vagy hogyan neveli Samu a kislányát, akkor az már erőltetett lenne.

Persze a fentebb leírtak az én személyes véleményemet tükrözik, nem kell vele egyetérteni :)

Mamondom 2010.04.23. 04:55:51

Bár messze nem merítettük ki, (hahó, van itt még valakiiii???), de kitárgyaltuk kicsit. Egyetértek:-)

saakos 2010.04.23. 19:23:48

Hát, az a helyzet, hogy nem sokan, kommentelni meg minden igyekezetem ellenére csak 2en 3an szoktak, a többiek lusták hozzá, vagy nem tudom, mert olvasó az van, az látszik a statból...
süti beállítások módosítása