Eső...

Címkék: saját élmény

2010.04.12. 16:39

Szörnyű ez az idő. Hideg is, nedves is, semmi jó nincs benne. Ma egyébként az borította ki nálam a bilit, hogy másfél órán át kinn álltam az esőben (najó, gyakorlatilag siettünk így alig volt több mint egy óra) mérések és megfigyelések óra, meteorológia mérés címén. Megállapítottuk hogy a levegő hűnérséklete 9,5 °C, a relatív páratartalom 85%, hogy az emberek keze kb 16 °C-ra le van hűlve, hogy az ég felhőssége 8 okta, és hogy az a víz, ami a nyakunkba hullik, valószínűleg egy felettünk lévő nimbostratusból indul, ami ugye tök hasznos hogy tudjuk, de tulajdonképpen nem tökmindegy? Persze esernyőm nem volt ami az én hibám és hülyeségem, de úgy még ennyire sem tudtam volna jegyzetelni. Ami egyébként így sem volt egyszerű a szépen (és villámgyorsan) elázó füzetbe, szétfagyott kezekkel. Szóval ez így most nem jött át, nem lennék szívesebben meteorológus, mint eddig...

Tanár (esernyő nélkül): "Mennyi az idő?"
Diák 1 (esernyővel):      "Negyed kettő..."
Tanár (esernyő nélkül): "Akkor még van fél óránk, várhatunk háromnegyedig..."
Diák 2 (esernyő nélkül): "EZ NEM VICCES!!"

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr841915105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PBalint90 2010.04.13. 19:13:30

Az jó vagy rossz, hogy esik az eső?

saakos 2010.04.13. 21:23:54

Elolvastad a bejegyzést? Első mondat: "Szörnyű ez az idő." Amúgy az esőt nem szeretem, de ha közben meleg van, annyira nem zavar. De most nincs meleg!

_@_/ 2010.04.16. 23:31:36

Szörnyű ez az idő... de jön az esőmentes-szutyokmentes-anyázásmentes(nincs biztosíték) is lassan... :) dónt vörri:D

_@_/ 2010.05.03. 11:51:04

És hopp,megint esik az eső...legalábbis suttyófalván... és ott? "Odaát is esik? Itt is esik..."(A.A.M)

saakos 2010.05.03. 20:29:05

Ma csak akkor esett az eső (meg sokat szemerkélt, de az nem igazán zavar), amikor átballagtam a 33as megállójából a villamosmegállóba... de akkor szakadt, szarrááztam... mire átértem az úton, és beálltam a tető alá, addigra elállt, mondom ez remek...

_@_/ 2010.05.04. 23:37:09

Murphy megtette a magáét, részvétem!
süti beállítások módosítása