Zombieland

Címkék: vélemény film videó saját élmény

2010.03.02. 23:19

Újabb film, újabb bejegyzés. Tudjátok, a múltkor írtam a Gamernél, hogy akarok ilyet. Ez a film jobb volt, mint amaz, ugyanakkor nekem még mindig kicsit kevés. Mármint ha vígjátéknak akarjuk eladni, és igazából annak akarták. Talán 3szor elmosolyodtam, de nem biztos.

Pedig alapjában véve én veszem a humort, de ez valahogy nem jött át. Oké, egy filmnek jó volt, így aki szereti a zombis témát, annak lehet hogy érdemes megnézni, de nem az a film amit olyan erősen ajánlanék bárkinek is. A főszereplő gyerek nekem nem elég hiteles, a történet meg meglehetősen klisés, dehát na, nem lehet minden film szuper. És azt hiszem kezdek leszokni arról hogy várjak egy filmet, mert ez is sokkal jobb lett voltna élményben, ha nem várok tőle többet. Bár (és most kövezzetek meg) nekem már a Shaun of the dead se jött be (Haláli hullák hajnala), és az etalon nálam a Kaptár ilyen téren, szóval lehet hogy itt van a hiba.

Pontszámilag legyen mondjuk egy 5/10, igazából nem is tudom hogy miért, talán mert tényleg nem volt olyan rossz film. Nemtom. Rátok bízom :) Komolyabb kritika filmbuzin, meg itt egy bemutató, csak most, csak nektek. (ps.: az eleje tényleg nagyon állat, mot hogy olvasom human kritikáját :))

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr791804505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása