Könyvajánló

Címkék: iromány pietro

2010.02.28. 01:38

Nem tudom, volt-e már ilyen rész, én egy könyvet szeretnék ajánlani mindenkinek. Ha már nagyböjti időszak van, íme egy érdekes iromány:

Gyökössy Endre: Magunkról magunknak

Nagyon tanulságos olvasmány. Ha bárkit érdekelnek a vallásos témájú könyvek, vagy csak pusztán a pszichológia. Sokmindenben segíthet. És bár tudom, hogy az egyetem, a szorgalmi időszak, bulik, csajok és pasik sokkal fontosabbnak tűnnek mindennél, azért mégis úgy gondolom, hogy a nagyböjt egy nagyon jó alkalom arra, hogy mindenki megpróbálja megvizsgálni és főleg megismerni önmagát.

Gyökössy Endre amúgy egy református lelkész volt. Nagyon jó műveket írt, de ez kifejezetten jó vallásosak és nem vallásosak számára egyaránt.

 

Hogy hogy jött ez a téma? Valójában körülnéztem az asztalomon, és megtetszett ez a könyv. Képzeljétek, mi lett volna, ha a paradicsomlevet látom meg először...

 

Egy kis részlet:

"A szomszédom elmenőben azt kérdezte, mint annyiszor már: hogy vagyok, mert tovább akart menni. Azt válaszoltam: köszönöm jól, mert tovább akart menni, pedig nem voltam jól. Ha megáll, megmondom: nem vagyok jól, mint annyiszor már. (Naplómból)"

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr141796183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pitero 2010.02.28. 23:14:14

Hát, fáradt voltam, és ez volt az első, ami a kezembe került. Persze tudok ilyen dolgokról sokat írni, de nem akartam túl sokat gondolkodni.
süti beállítások módosítása