Takarítás

Címkék: saját élmény

2010.02.04. 11:56

Október elején volt nálunk a szobában utoljára takarító. Hát, nem irigylem azt, aki most jött hozzánk.

Mert azért ugye a por az rendesen halmozódik, halmozódik a hetek során, és ilyenkor nem egy nagy élmény felsöpörni és felmosni. A jelen élményt fokozza, hogy az ablakunk nem nyitható, így a szálló por igen kellemes hangulatot kölcsönöz a szobának. Az már más kérdés, hogy a szobatársaim meglehetősen trehányok (najó, nem, de épp rossz pillanatunkban kaptak el minket), így elég nagy rendetlenség fogadta a seprűvel a kezében érkező urat.

Azért a nagyját megcsinálta, kb fél kiló port távolított el a sarkokból és úgy egyébként a padlóról, plusz kipucolta a csapot és fel is mosott... bár azért én alaposabb munkát végeznék, de na... mégiscsak végig kell mennie a kollégium összes szobáján. Rendben hogy ezért fizetik, de mégis megértem.

Ebben a pillanatban végzett, és ment ki mellőlem a "bácsi", miután végzett a felmosással. Azért majd egy picit még utánadolgozok a saját területemen, de meg kell hagyni, hogy jelentősen segített nekem a kosz elleni harcban. Nagy kár, hogy a szobából egyedül én küzdök ellene... pedig aki ismer, az tudja, hogy ilyen tekintetben én i meglehetősen tágtűrésű vagyok.

Megjegyzés: Picit beszélgettem a takarítóúrral (defura hogy nem nő), és azt mondta, látott már ennél durvább szobát is. Most ez vagy udvariaskodás volt, vagy nem tudom ott mi történhetett...

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr691728900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PBalint90 2010.02.04. 12:21:30

Nálunk úgy van a KCsSK-ban, hogy kb. hetente van folyosótakarítás, de a szobákba nem mennek be. A mi erkélyajtónk meg nem zárható normálisan, úgy tűnik a "szállóporos élmények" is ELTE-szabvány :D

saakos 2010.02.04. 12:28:17

hozzánk akkor jönnek, ha szólunk, hogy szeretnénk ha itt is kitakarítanának. De basszus, ha nálatok nem záródik, az ilyen esetben jobb, mert ki lehet szellőztetni... A mi ablakunk körbe van ragasztva szigetelőszalaggal, ezért esélytelen hogy kinyissuk. Mellesleg ma az ablakszerelő pasas keltett (10kor, szóval nem lehettem rá annyira dühös), majd megállapította, hogy ezzel ő nem tud mit kezdeni, majd szól valakinek... szóval most itt tartunk... De azért jó lenne, ha a nyár közeledtével már ki lehetne nyitni az ablakunkat...

PBalint90 2010.02.04. 12:36:49

Így télen azért annyira nem; legmagasabb fokozaton megy a radiátor és 14-15 fok van a szobában.

Juci.86 2010.02.04. 12:47:41

Nálunk is csak a folyosót takarítják, de erre talán még emlékszel Ákos. :) Mondjuk nem díjaznám, ha bejönnének a szobánkba. Ezzel persze magamra is vetem a keresztet, mert 3 fiúval lakom, ami azt jelenti, hogy én takarítom a közös helyiségünket meg a fürdőt, meg a hűtőt, meg... ((mondjuk a barátom szokott segíteni, ha ráér)Amúgy nem hinném, hogy ekkora tisztaság lenne, ha nem lennék itt. :D De azért már kicsit kezd elegem lenni belőle, hogy a te szavaiddal éljek: "egyedül én küzdök" a kosszal, a többiek meg természetesnek veszik, hogy tisztaság van.

saakos 2010.02.04. 13:06:08

Persze, amúgy én is takarítanék, ha a többiek ebben partnerek lennének, meg lenne mivel, és akkor ide se jönne be senki. De mivel én lusta vagyok, a többiek nem segítenek, és van aki megcsinálja helyettem, ezért én nem erőlködök. Amúgy ide is csak akkor jönnek be, ha itthon van valaki, tehát nem az van, hogy csak úgy becsörtetnek aztán takarítanak, közben meg eltűnik egy TFT-monitor...

Bálint, persze, télen nem kellemes, ezért lett a miénk is körberagasztva, nem azért, mert "milyen menőn néz ki" :D

Pitero 2010.02.19. 20:54:16

Ejha! Saját takarító? Micsoda luxus:-) Nálunk mink magunk sepergetünk és mosunk fel. Persze a folyosót naponta felmossák... nem mintha szebb lenne tőle bármi is=) De mivel egész nap SULI van, ezért nehezen lenne olyan időszak, amikor itthon találnak. Na jóóóó, ez pár hét múlva lelkesedés hiányában változni fog. De tényleg furcsa, hogy nálatok kitakarít valaki.
Az egyik ablak vpkban nálunk is le volt ragasztva:-) Nagyon sokat ér a téli huzat ellen! Koli forever!
süti beállítások módosítása