Csütörtök

Címkék: saját élmény szumma

2009.11.11. 18:43

Múlt hét csütörtök buli volt. Holnap a holnapi hétforduló örömére most erről írok pár sort.

Meg nem is csak erről, hanem az egész Egyetemről, és az egyetemen kívüli életemről úgy általában. A BME-re amikor odakerültem, kis "nyomorék" voltam. Jó persz ezt nem szó szerint kell érteni, de teljesen más voltam mint most. Bekerültem egy jó szobába, fix tankör volt ahonnan jóban voltam 2-3 emberrel, és ennyi, a többiek kb nem is ismertek. Nem jártam el sehová, a Karimában sem én lettem egyből az évfolyam hőse, akit mindenki ismer. A másfél év alatt amíg a VPKban laktam egyszer voltam lenn 5 percet White fülön, egyszer egy fél órát talán palibácsin (vagy VK-n, ki emlékszik már), de egyszer se mentem le például Drönkbe, amit nem hiszem hogy túl sok építős mondhat el magáról.

Most sem vagyok nagy bulizós. De valamiért itt több olyan ember van, akivel jól elvagyok, és ez nagyrészt a gólyatábornak köszönhető, de ezt már egyszer kifejtettem. Egyszerűen jól érzem magam (persze van hogy nem, de annak az okaiba most nem akarok belemenni, nem az egyetemmel kapcsolatos), a "mentorcsoporttal" eljárunk billiárdozni, túrázni, plusz azért bulik is vannak. Többet jártam el valahová társaságba mióta ELTÉs vagyok, mint BME-n a 3 félév altt összesen. És ez tök jó.

Egyszerűen olyan baráti társaságba kerültem, ahol jól érzem magam, mindegy, hogy beszélgetésről, pizzázásról, sörözésről, túrázásról, vagy bulizásról, ökörködésről van szó. A hangulat mindenhol jó. Egy ilyen jó hangulatú estében volt részem múlt csütörtökön (és péntek hajnalban) is, ahol egy kiadós sétával kezdődött az este a városligetbe, majd találkozó az albérletben, Rikiki (persze hogy a két kezdő végzett az első 2 helyen), fény, aztán irány az éjszaka, ugrabugra, és hülyülés. Nagyon jó volt...

Köszi srácok...

A bejegyzés trackback címe:

https://unalomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr141518459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása